May 27, 2010

Kena Repair Machine Fax

Tengah aku bz ..time aku nak fax quotation utk customer
time tu lah ..machine fax problem ..mencik ..

kena lah aku ..jadi technician pulak..
tak pasal je..berpeluh - peluh aku nak repair..

tapi nie ..lantak lah situ ..kang lepas lunch .kasi ade tenaga aku continue repair balik .

14 comments:

Aleeya said...

terernye kty merepair ..

[-suziey-] said...

uish mmg tensi itu mcm:p

momguess said...

ko sepak skali
konpem occay

El-Zaffril said...

Wah... ganasnye kak ty jadi mechanic,,, repairkan moto saya... plz plz plz [buat muka kesian]

Amri Bahruji matPuisi said...

kesian... beli baru je.. miahaha

Dee said...

pergh..dasat ko kty..multitasking sungguh..hahaha..

Mak Su said...

saya pandai repair printer.... sebab paper hang.... saya togelkan jer...ahaks.... tarik paper, siap..... boleh jadi technician gaks saya ni, tukang pelingkup, hehehe

atty's said...

@Aleeya
tak teror pun yaya..cuba nasib yo

atty's said...

@[-suziey-]
tu lah zie..okeh sudah ..

atty's said...

@momguess
memang rasa cam nak sepak je ni na

atty's said...

@El-Zaffril
kalau nak repair moto ..tu tak tau ..tu el .ehehehheh

atty's said...

@Amri Bahruji matPuisi
tu yang baru tu ..

atty's said...

@Dee
tu lah pasainya dee..ade benda tercabut..kena pasangkan je ...sonang je..dah dpt..bueknya

atty's said...

@Mak Su
ekekdkkeke .maksu ..ini nasib senang je..ade benda tercabut je..nie