May 14, 2010

Kasi Lah Plastik Dik Oooi..

Lunch Hour tadi aku ke 7E
beli air .stok sikit..utk aku kunyah-kunyah kat opis nanti
lepas bayar semua ..adik cashier tu buat dek je.
aiikk.dalam ati aku ..ko tak ltk dalam plastik ko..nak suh aku kutip satu2 ke brg tu ..

lepas tu aku cakap lah ..plastik satu dik .
baru lah terhegeh-hegeh ..nak ltk semua barang yang aku beli dalam plastik ..

aku pelik lah perangai separuh orang nie
takde sopan santun .adab susila..kalo ikut kan hati aku .nak je aku maki ..kang panas telinga
tapi sebab aku ada adab susila..aku masih lagi bersabar..

kot ye penat pun jadi cashier..
dah tu keje..ko .buat je lah ramai lagi ..kat luar yang masih tercari-cari keroje..ko kira untung ade keje.

5 comments:

ita cutevirus said...

betul tu kak.. orang cenggitu report je ngan bos dei.. buat keje sambil lewa..

kakyong said...

berangan ke apa budak tu...

POSH76 said...

next time mesra alam la sikit..i pun ada terkene sis....tanyala customer nak plastik ker idak huhu

SyuQ said...

erkkk kak atty...

rasenyer suma 7e yg sy pegi, cashiernyer berperangai sebegitu. da mintak br nak kasi plastik.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

adoi..cuai btol laa wat keje...komplen jekk k.ty...