May 25, 2010

Homework

Selalunya time begini 
firdaus akan buat homework..
semalam aku perhatikan dia buat matematik 
alhamdulillah ..aku saje je nak uji Firdaus

kena tulis 15 dalam perkataan
aku memula ingat dia akan tulis limabelas
tapi rupanya dia tulis fifteen
begitu juga nombor seterusnya 18
dia tulis eighteen ..tanpa ade pun yang salah ..


alhamdulillah ..aku suka..terharu .bangga..
syabas..teruskan usaha ye firdaus..
khamis nie start periksa pertengahan tahun ..
semoga berjaya..

18 comments:

Hafiz Ismi said...

Pandainya!!

Liza said...

fir memang budak yg pandai atty, liza jumper dia pun liza dah tau dia budak bijak...

Aby Umy said...

salam kenal dari http://aby-umy.blogapot.com/

kalau ade mase singgahlah ke blog saye,,,

El-Zaffril said...

Dia agak aktif... nakal yang normal bagi kanak-kanak... tp bijak... alhamdulillah... saya doakan fir berjaya dunia akhirat... begitu juga dengan anak kawan-kawan el juga... tak pernah lupa mendoakan kejayaan dunia dan akhirat...

SyimaSyaz said...

goodluck sayang....=)
suka sgt budak!

mommyYen said...

goodboy..!
see,ur mom bangga tu.hihik
and yes,as a mom we r very proud to have a child like them.. :D

adenium said...

all the best fir... :D

atty's said...

@Hafiz Ismi
thanks..

atty's said...

@Liza
macam-macam bijaknya fir nie ..

atty's said...

@Aby Umy
wokeh nanti kty free kty dtg ye..

atty's said...

@El-Zaffril
memang agak nakal..thanks el..kitaorg pun doakan el berjaya dunia akhirat ..

atty's said...

@SyimaSyaz
thanks ..

atty's said...

@mommyYen
tu ar..jadi mama nie ..apa anak buat semua membanggakan ..hehehhe

atty's said...

@adenium
thanks sid

mrs shaifull said...

bestnya kalau anak jadi bijak kan kty, ada tips x nak bg anak bijak camni? (mommy yg tgh risau nak antar anak kat sekolah mana)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

fir budak bijak...jadi kebanggaan mama & ayah k..

♥Hernee Nazir♥ said...

alhamdulillah..pndai dh fir..xyah susah2 mama nk ajar.. :)

CuTeMiUt78 said...

alahamdulilah... bagus fir.. pandai dia ya... good luck for exam