May 4, 2010

Entry Untuk Anak Perempuan ku

Sejak akhir-akhir nie aku selalu marahkan dia..
kenapa aku marah ..?  mesti lah ada sebab ..ingat marah orang ni tak penat ke..?
mama bukan nak marah akak sesaja ..tau .
kalau akak buat salah mama mesti marah ..

Jadik tolong jangan buat mama marah lagi okeh 
jangan asik main2 okeh ..tahun depan nak spm dah ..
Mama marah ..sebab nak ingat kan akak..
harap akak faham..
Orang takan tolong kita..melainkan diri kita sendiri yang tolong diri kita..

19 comments:

adenium said...

betullllll tuh kakty.... peace!!!

adenium said...
This comment has been removed by the author.
LORD ZARA 札拉 said...

faham Mama~

=)

moga kakak baca~

Mama Hanim said...

btul tu.. ilmu pelita hidup..

mrs.ecam said...

btol...hrp ank k.aty phm....

Mak Su said...

sokong.... i feel your feel :)

saya pun si kakak ni, skrg tahun spm, buat derkkk jer dia

princeduyong said...

marah je....luahkan luahkan...

ikiqzana said...

sian gan mama.. harap2 kakak dgr ckp mama yer..

biasa la sis.. kita sebagai ibu patut merasa marah klu anak2 buat peragai x betul.. sabar ye sis.

cikbedahlaser said...

mama marah sbb mama sayang...
dah besar nanti...
baru terasa..bersyukur...sebab mama marah arini...
kemarahan arini..adalah utk kebahagiaan hari esok...

to akak... jangan nakal2.. dgr cakap mama... jd ank yg baik... kami doakan yg terbaik utk kak ty sekeluarga..

momguess said...

huh!!!!
sama mcm aku ngan aiman
tetiap ari nak kena bebel
baru jln keje nyer
ank remaja ni mmg buat kan darah kite mendidih jer kan

*Miss Geli^ said...

kekadang bila dalam lingkungan umur macam a nak kak ty ni, derang tengah memberontak..susah nak kontrol..sama macam aku dulu gak..nakal sangat..

sekarang ni baru la timbul perasaan insaf..

moga moga anak kakty paham

ain fathihah said...

marah sebab sayang.
kalau tak sayang, takpayah marah

nak jadi apa pun jadi lah

Redbloodsnow said...

tol tuh kak. kite marah gerenti bersebab kan. leh nnti die besa jd anak dara yg mendgr ckp org tua kan... :)

rasp said...

nak membesarkan anak mcm lah kan sis...
kita yg berderau darah...
insyaAllah kakak leh buat tu...
and i'm sure, dia pun memahami sebab kemarahan mamanya...

ElyaElmo said...

jadi mak ni..kene kadang2 marahkan anak2 kan kak..baru anak tak naik kepala :)

SyimaSyaz said...

1 day akak will know....=)..
hanya diri kita sendiri dapat ubah nasib kita dik.kalau kita kat bawah,orang takkan pandang dan pijak2 kepala....
ikut ckp mama k...

Liza said...

anak remaja kan atty, mmg mcm tu, liza kena blajar dgn atty ler, anak liza pun dah jadik anak dara nie

nza said...

moga kakak faham, mama marah bkn krn benci ttp syg yg tramat utk kejayaan kakak.....

ratna said...

moga kakak okay.. jgn buat mama marah lagi yerk..