May 12, 2010

Bengkak

Apa yang bengkak .
hati ku bengkak..bukan ..sebenarnya 
start semalam ..aku mula tak selesa ngn mata aku 
rasa macam ade benda je dalam mata 
menjelang petang .dan bengkak sikit kat bawah mata 


bangun pagi ni dah merah..dan bertambah bengkak..
harap cepatlah elok ..menganggu aktiviti aku 
takleh nak ngadap pc lelama..


gambar petang semalam nie..hari ni bertambah merah ..
aku hanya sapu ubat je..

12 comments:

rasp said...

sis, dah gi check tak?
gi lah check...risau la plak...

♥cybermummy♥ said...

kty gi lah c doc . sebelum melarat . Take care K

ita cutevirus said...

kak, skang ni musin sakit mata tau kak... kakak ipar ita kene da sebulan tak baik²... kali ita gi klinik, kebanyakan patient pakai spek itam je sume...

Zura said...

cian kak atty..better pi klinik cepat2 tau...

FIESYAH said...

dah bwk g cek klinik ke?
semoga akak cepat sembuh...

miss hav0c said...

awat tuh? resdung ka?

彥宏志宏 said...

讓人流連忘返,真期待新文章發表!.........................

Aleeya said...

sian kty..gi klinik amik ubt mata tu yer, yaya pun dah kena skt mata ni..

Nisaeciz said...

alala. kesiannn dia. tembel kot. ni mesti skodeng org je kan. hehe

NISECA suka merapu

ikiqzana said...

nape sis.. kena ketumbit ker..??

Yan said...

kasik tenyeh itu bawang putih lorr

~Eila @ Along~ said...

kakty,
bengkak tu sapu ubat pe?
p jumpa doc takut melarat...
eila ni mata lately asyik kelip2 byk kali.. kena kecikkan mata mcm tak thn angin tuu..
adohhh pedih laaa