May 19, 2010

Balik akhirnya

Pagi nie bos masuk .tengok mata ..
dia kata better u balik..
wah..!..bos sendiri ye yang cakap ..
aku okeh je..tapi ..lepas lunch hour nanti ..aku balik..
pagi nie ..buat apa yang patut dulu ..

11 comments:

SyuQ said...

wahh bestnya kak atty. dpt bos baik mcm tu. klu bos sy; "ada aku kesah..."

☆ lieya latif ☆ said...

woa!!! bestnye kakty.....

Cik Norfa said...

sakit mata memang kene duk rumah dendiam..kalau jumpa doc pun nanti doc bagi cuti 2-3 hari..

bos anda adalah seorang doc..hehehe

FIESYAH said...

betuah btl akak dpt bos yg amat prihatin...

Dee said...

bos takut berjangkit kt dia..hahaha..

El-Zaffril said...

Wah... bestnye boss... tak ape... kak ty update blog dulu k

Aleeya said...

pe lagik kty..angkat kaki laaa lalalala

Queen said...

ehehe...bos nik pun gitu..kalau tak sehat dia yang suruh balik.....pe lagik kakti..gi la balik....bukan balik terus..sila singgah di mana2 untuk 'cuci mata'..ekekek

[-suziey-] said...

weee bestnye bole g dalan2 paaki spek itam:p

rasp said...

jom tukar boss hehehehehe

mrs shaifull said...

bestnya, kalau bos saya la kty, bg mc gomen pun dia x caya, ni kan plak nak suruh balik, mmm nasib2