Apr 19, 2010

Tapai Ubi



Tapai ubi ..memang feveret aku
tapi ..semalam baru makan seketul
dah macam nak semput dada aku
jadiknya malam semalam asik batuk je lah
dengan cocer ..ujan lebat bagai .sakit peyut (pms) nya lagi

bangun tengahmalam makan ubat batuk
udahnya pagi ni , mata aku tersangat berat ..sampai nak bukak pun takleh .
macam aku takde je kat dunia nie..jalan terapung jer rasa..
telinga pun macam pekak..

Ubat untuk penyakit nie semua..harus lah tido...baru lega..
jadiknya arini tak dpt nak jalan2 blogwalking
tp sejak2 akhirnya mesti jarang kan nampak aku blogwalking
tapi ade je..cuma tak tinggal komen ...
aku mmg akan senantiasa lawat blog semua org..
sebab aku bukan ade kerja pun kan ..jadik banyak masa..nak blogwalking
kecuali kalo time tak sht..cuma aku tidak meninggalkan jejak jer..

okeh nak tido...mata dah nak rabak ..

21 comments:

sI tEDI said...

aku lebih suka tapai pulut

mungkin sbb selalu dapat tapai ubi yg keras :)

ibu_umairah said...

makkk oiiii sedap nyeeee................my fav!!!!!

Queen said...

tapai ubi is the best...lagi sedap dari tapai pulut...lagi kick!

widda_me said...

saya suka tapai pulut!!

JuJue said...

ahhh laki aku suka nih....

erienz said...

bapak mentua suka ni...tp sy x leh makan..angin..huhuhu...

Aleeya said...

lama tak makan tapai..dgn masam2 nye..fuhh sedapppp

Nazz@Purple said...

tapai pulut penah..tapai ubi lom rase lagi..

ct rahani said...

sy pun suka gak tapai ubi ni kak.. tp x leh mkn byk.. nti msti batuk.. x suker.. hehe..

Hezesuze said...

peerggh tapai ubi letak dlm peti ais....mmabeles sgt kty...huhu

mmg suke tapai ubi nie...

atie said...

Atty koooooo......sedap nya tapai ubi tuh, teringin lak.

~~ciklinn~~ said...

sedappnyer kak yatt.... linn mmg hantu tapai..takkira tapai apapun... mmg suka sgt2..masa mengandung umar lagilahh..tiap2 hari nak cari tapai..seba baik kat kedai mkn depan umah ni mmg ada....

:: p R i n c E s S _ N :: said...

jg kesihatan k.ty..nti nk jd org kuat N...hihihi

Liza said...

tapai ubi nie liza boleh gak layan, kalau tapai pulut, tak reti ler nak makan.

kakyong said...

sedap, dah lama rindu nak rasa tapai ubi..
mcm kena cari jugak nih.. adehhh kakty buat jiwa ku gelora kan tapai ubi....

Mama Hanim said...

aduyai..sugoh kejam itu picca daa kty.. mana mau ku cari kt kedah ni..huhuhu...

FazidElias said...

take care kakty...den tak berapa suke tapai ubi, sebab selalu dapat yg masam

dilaOHdila said...

Kalau dulu Tapai ubi ni dalam ada dua tiga. lar ni seketul jek erk(mesti ubi dah mahal kan atty) aku selalu beli kat PASAR TANI tu. Patut lah isi nya sikit Rm2.00. Hang cuba letak ais mesti lagi sedap...(aku pernah try dulu)

Redbloodsnow said...

uiii baru 1st zie tgk tapai ubi,,,hehe

rasp said...

i mmg suka tapai...
tak kira tapai ubi or pulut...
semuanye leh bedal je hehehehe...
neway sis, hope u dah fully recovered...
take care ya...

DYLA said...

saya suka makan tapi! tapi lebih prefer tapai pulut. :)