Apr 27, 2010

Sakit Leher

Dah beberapa hari aku sakit leher..
susah nak pusing-pusing jadiknya 
nak mc sayang lak ..rekod bulan ni baik..huhuhuh(senarnya bulan lepas dah byk mc..)


ada sesapa tak ade petua nak ilangkan sakit leher nie..?
ada orang kata sebab salah tido..
ada yang kasi petua nie
jemur bantal lepas tu ..kalo perempuan , lelaki yang buat .
amik bantak yg dijemur tadi , pukul2 kan kat belakang .badan ngn leher.selawat dulu sebelom tu.
lom ada masa lagi nak jemur bantal ..minggu keroje.tunggu cuti ler kot..

6 comments:

sI tEDI said...

salah tdo ke salah bantal??

abangfaizul said...

takpun, ambik bantal tu angkat tinggi2 hentam belakang leher... gerenti lagi sakit... gurau je...

kan skang ni dah ada jual ubat sakit leher dan bahu.... kalau x silap sama brand ngan tiger balm. pernah try, sangat la berkesan dan melegakan... cube k

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mntk tlg along pukulkn bntal k.ty...hihihi

rasp said...

tempek salonpas or sapu yoko2 ok tak...lum pernah try laaa

CaMaRPuTiH said...

mak kita selalu kate kalko slaah bantal, bantal yg buat tido tu jemur atas atap. skang mana ada atap. hihihihi...

saya urut jek kat tengkuk yg sakit tu berkali2... insyaallah ok la pastu.

Me, Mrs Taj said...

tanpal salonplas..dah try mmg ok..

atau

mgkn gi ngurut???