Apr 23, 2010

Roadblock


Gambar kelmarin aku snap..

Sekarang ..kalau aku lalu area Sg Ramal dekat ngn Shell tu
Hari - hari ada sekatan Jalan Raya
kenapa eh ..??

Jadiknya kalau pagi ..ngn time balik keroje memang jem lah area sini
ramai polisi ..

Tapi aku jarang lalu depan polis tu
sampai je area shell aku masuk simpang ke kiri ..ikut jalan kampung tuh..
dah seminggu..polis buat sekatan jalan raya. .cari perompak ke , pembunuh bersiri ke?

14 comments:

sebelas said...

eh ya ke ade roadblock kat jalan sg ramal tue? bahaya nie :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

atty's said...

sebelas ~ hari2 skrg..

Aleeya said...

kul 8mlm smlm pun ade rodblok dari putrajaya ke puchong, ramai sgt polis cam nak carik kete penjenayah jewww

Dee said...

kalo buat bersebab xpelah..cuma org marah kalo masa peak hours je..sbb keta byk..org nak cepat..mcm menganggu perjalananlah..

atty's said...

aleeya ~ itulah ..skrg ari2 ade..cari apa tah ..ekekeke..

dee ~ itu ler dee..kty ikut jalan len ekekeke..tp semlm terpaksa lalu gak 2 kali huhuhuh

:: p R i n c E s S _ N :: said...

N lalu time ni..tp N masuk celah shell tuh..ikut jln blakang balek uma..

atty's said...

N ~ SAMA AR NGN KTY ..IKUT ..SITU GAK..

sI tEDI said...

kat melaka ni x de kes pun selalu ada roadblock. ari tu depan opis aku hari2 sampai sebulan..

Jasfyra said...

kt situ mmg slalu ada road block kan kak..saya pun sama, tgk ada je polis, belok kiri.bkn sbb ada salah tp sbb mls layan jem tuh..huhu

☆ lieya latif ☆ said...

roadblock ni leceh kan kak...mmg kite jadi lambat sampai...jem laa jawabnyer..tapi nak buat camne, pak polisi nak buat keje kan kak....

mrs shaifull said...

ada la tu kak, kalau x buat apa diaorang nak berpanas kat situ kan? mesti ada benda tu :) sabar ye

Mak Su said...

naper ek..... tentu nak cari seseorang. sbb ni bukan musim orang balik kg nak adakan ops sikap

rasp said...

i pernah lalu jalan tu sekali dua..
and mmg time i lalu situ ada road block...
gamaknya mmg polis suka port kat situ ke hurmmmmm....

POSH76 said...

Kat area ni kan selalu jer ada kess.....