Apr 25, 2010

Pagi-Pagi ke Pasar


Baru Balik dari Pasar..nak kata pasar bukan ..kot
aku pergi kedai acheh je kat fasa 4 
beli ayam skit.sayur -mayur..utk lunch karang

fir tukang teman..di pagi hari ..muka monyok..sebab ahad pun kena bangun awal..

11 comments:

nenek™ said...

bagus nye fir... hehe..

sI tEDI said...

ekkekekeke..
cian fir.

anak soleh tu!

De' Sal said...

Slm atty,Nak pulak fir ikut,bagus betul,mesti ada upahnya kannn....

Aleeya said...

peneman kty mkn muka stress jewww hahaha

kojah said...

bagus fir...

cHeRyNa PiReS said...

good job fir! insyaAllah adalah nanti kenangan nak diingat bila dah besar:)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

monyok2 pon teman jgak bujang k.ty ni..

dilaOHdila said...

salam atty
tadi aku singgah KFC. datri jauh nampak SI FIR. aku iongat Fir ngan hang atty sebab rupa seakan sama. Rupanya dengan nenek (hehehe) sempat duduk makan sama......

♥Hernee Nazir♥ said...

muke fir mmg x redha kena jd peneman..hehehe

rasp said...

yang slalu teman i gi pasar adalah sapphire...
sbb dia subuh dah bangun :D

ALoNa Cintamaniszlite said...

owh...fir mmg suka baju yg dibeli di langkawi tu..hehe