Apr 20, 2010

Nak bergaduh ke ?


Kejadian berlaku depan mata aku
waktu aku menunggu fir balik sekolah petang semalam
tertiba jer ada dua orang mamat nie
bergaduh ke ..peluk-peluk ke...aku pun tak amik port
tapi betul-betul depan kereta aku je

Lepas tu baru aku terfikir..
ke nak tunjuk kehebatan dan kekuatan pada aku
yang diaorg merupakan calon menantu yang sesuai
sebab akak pun ada kan teman aku ..
jadiknya dua orang mamat nie memang tiap petang kami tunggu fir
diaorang mesti ada je..sambil tersengih-sengih..
..

20 comments:

iena said...

baik punya tempat nak bergaduh ekk

marinahunny said...

mcm2 hal la org zaman skrg ni..

ita cutevirus said...

gilo apo budak berduo ni??

zeqzeq said...

as-salam..

ala bergaduh sesekali, lepas itu akan menjadi AKRAB.sebab sudah habis luahrasa kemarahan..

Aleeya said...

ape ke he nya tu kak..mcm2

~Eila @ Along~ said...

ala..nak ngorat akak le tuh...
hehehe idea basi nak ngorat anak dara org.. :P

zue @ annaleeya said...

yerla tuh kot kak... bakal menantu cuba nak tambat ht akak.... hehehe...

rasp said...

kot iye pun nak 'promot' jadik calon menantu, takyah le nak 'bergusti' depan2 tu kan hahahahaha

sweetfiza said...

takpun saje je kot tu ...nak bergurau manja ...huahuahua...
sambil tu nak tarik perhatian org la tu ...
mcm2 hal la skrg ni yerrr....

UnGu VioLet said...

sempat akak snap erk... excellent akak mar yg sorang nie... :)

POSH76 said...

sis cam mamarazi la...agak2 nak bergaduh pi la tempat lain hehe

tunbegia said...

sungguh curiga kanns,

salamm,

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nk tnjuk kuat kot k.ty..

sI tEDI said...

bergurau tu!

tp terover pulek.
ekekeke

Dee said...

gurau kot je tu kty..saje2..hehehe..

Mak Su said...

gado ker? betoi2? (risau)

Ajey Mahat said...

mnakutkn je kot ye pn nk mngurat..bahaye gak tu k.ty

Nana said...

heheh akk bole jadi wartawan la hehe lawak pon ada gambo diorg tu

kak ina kl said...

ala mereka nak berlagak ajer tu..budak skrglah katakan

SyimaSyaz said...

yelah tu nak ngorat anak akak...takpe sbb dia tau kak atty ade blog n nak enterframe dlm blog akak...so akhirnya mereka berjaya..hahaha...heheh gurau je =P