Apr 26, 2010

Minox

Benda kat atas nie aku panggey minox..
orang len aku tak tau lerrr..panggey apa.nya 

Customer salah hantar..hari ni kena tukar..
aku nak 1 1/2" tapi dapat 1" 

nasib bos tade ari nie ..
pepagi lagi bos dah kol , kata dia ke lcct ..utk flight ke alor star..
ade urgent meeting..


Tapi arinie ..banyak kerja nak kena settle..
maybe ada yang dah gaji ..tapi aku baru nak kira-kira..

minggu depan tak pun palin lewat.,,jumaat nie..
selagi bos tak balik ..cek takleh sign ..

ok ..kerja..keerja..settle kerja ..kang leh blogwalking..


6 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

tbaekk wohh teh 3 layer..N br minum kt impian maju bistro..

rasp said...

sungguh alien benda nie...
apa kegunaannya sis....
me, insyaAllah today gaji...
takpun esok....
poket i dah tak sabar dah nie hehehehe

Aleeya said...

ape mendanya tu kty??

☆ lieya latif ☆ said...

senin mmg busy kak...slow2 kak....kang dah rileks2 pasni leh laa blogwalking

adenium said...

orang gomen dah berkira2 bila nak dapat gaji bulan 5 plak nih..hehehe

Dee said...

aku pun x gaji lg kty..tp mgu lepas dh antar kt bos..hehehe..