Apr 27, 2010

Masuk Office Lewat

Hari nie aku akan lewat masuk opis
sebabnya semalam ..lagi setengah jam nak balik..tetiba blackout..
itu pun nasib aku berjaya settlekan apa yang bos aku nak ..

jadiknya pagi nie..aku lewat masuk opis..
mana ade sapa kat opis nak tolong tgkkan ..
tak perlu nak panggil tnb.
sebab bukan masalah besar..tunggu ahcong ngn uncle balik ..
diaorang arinie ade kerja kat Shah Alam..
tah balik pukul berapa..

Tapi dalam pukul 12 nanti aku rasa diaorg balik lah tu ..
lepas antar firdaus ke sekolah ..aku masuklah opis..

notakaki:masuk lewat pun still kena kerja gak dari rumah ..huhuhuh..
bos ..asik kol..suh forwardkan email ..lah ..booking tiket flight lah ..

6 comments:

cheqna said...

kalu dah namanya keje kan kak...
sabo jela

eT said...

selagi bernafas mmg la keje jek kite nih..huhu

rasp said...

keje is a neverending stori kan sis...

Aleeya said...

ooooooo masok lwt yer..ptg gaji ahahaha

[-suziey-] said...

bz btl ye kty

nUR_rOsALiNdA said...

kerja kan kak...selagi tak pencen, kerja je la..hahaha~