Apr 10, 2010

Joging




Sabtu ..aku tak kerja..
budak-budak pun tak sekolah
jadik aktiviti kami ..pergi jogging..

tapi tulah lepas jogging perut rasa lapar..
balik je jogging aku singgah mamak warta tak pun sek 15 pekena tosai
dari mamak ..pergi pasar lak beli lauk untuk dimasak tengahari nanti..

jadiknya macamana nak selim eh..ekekeke.takpelah ..janji sehat..

p/s: tp aku ade tanya kat anak lelaki aku @ adik ..ko suka perempuan kurus ke.berisi
dia suka perempuan berisi..tp kalo gomuk .tak suka lah ..ekekekkeke..


9 comments:

honeylanz said...

kurus sgt x lawa gak kan ;)
berisi br cun :)

Liza said...

ok ler tu atty, at least gi gak jogging

NadiaShafiqa said...

wahh...
sy addicted to jogging skang...
hehehehe..

mEiZ SHA said...

heehhe
ninie nak g jog ptg ni kak
pg td ujan lebat ooo..:)

Cik Syima said...

saya yg slim sgt ni pun tak daya nak jogging kak....pastu urat kejang sana-sini...hehehehe

dilaOHdila said...

salam atty
tu jogging kat PKNS ke, ada senaman Pocho2 lah kat PKNS tu kan

green apple said...

aku tak suka joging sebab lepas joging konfem nak carik nasik lemak. sudahnya berat badan aku lagi tinggi dari berat seblom joging.

Jasfyra said...

rajinnya kakt joging
betol2,kalo kurus sgt xlawa kan
xseksi ar..huhu

rasp said...

wah fir dah ada criteria utk gf ek...
tak lama lagik le tu sis hahahahaha