Apr 7, 2010

Baru Puas

Yang sebenarnya ...
dah lama aku rasa ..aku tak cukup tidur..

semalam lepas balik dari umah makcik aku ..
dalam pukul 10..malam ..

aku terus tidur..sampai ke pagi..selalu sebelum alarm bunyi aku dah bangun
layan tv sampai ke subuh..
tapi arinie..alarm berbunyi baru aku tersedar ..maknanya tidurku lena..alhamdulillah..

kalo tak dah beberapa hari aku rasa..macam nak rabak mata nie.
kalo sembang ngn orang pun aku rasa..macam takleh bukak mata ..

Baru Puas.....

14 comments:

ratna said...

saya kalau tak cukup tido mesti pening kepala. nikmat kan kak dpt tido lena..

rasp said...

mmg nikmat bila dpt tido lena gini...
tingin plak i nak rasa tido gini hehehehe

atty's said...
This comment has been removed by the author.
[-suziey-] said...

sy hr2 kol 10 dh zz sbb tidokn aQeel dgn sy skali slmt..ekek

mEiZ SHA said...

hehhee
alhamdulillah..nikmat kak kalau tido lena kan..:)

bangun pon hati senang..:)

Mama Hanim said...

mmg semua rasa segar je bila dpt tido lena kan kty..

mrs shaifull said...

kak, ada petua x nak tdo nyenyak, ari senin lepas, kul 4 baru dpt tdo, kul 5 alarm dah bunyi, nak nanes rasa :(

bizzonline said...

ade mimpi ape2 x? lena diulit intan..kak ty

Hezesuze said...

tp update blog n fb bleh plak kty ek...hahahaha larikkkkk

ct rahani said...

tido cukup mmg rasa segar je kan kak.. sy lak x leh terlebih tido.. kang mata cam digam gitu.. huhu..

nUR_rOsALiNdA said...

lerrr.........
ingatkan puas ke benda la td kty...ekekekeke~

Nurhayati said...

seronoknya kakty dapat tido sepuasnya.. yati ni blom lagi dapat menikmati tido yg aman huhuhu

:: p R i n c E s S _ N :: said...

mlm td balek keje kul11..ngantok gilerr arini..

dilaOHdila said...

Tidor yang lena fikiiran tak berkecamok
diulit mimpi yang nyata...
bangun tidura fresh jek terasa fresh jek kan....