Apr 21, 2010

Accident


Masa nak lunch tadi ..aku ternampak accident
nasib lah takde apa2..drivernya .
bertentangan arah ..agaknya nak mengelak lepas tu terbabas
sikit lagi nak kena lampu merah..

Kadang kita dah bawa berhati-hati
tapi orang lain pulak yang bawa ikut sukati
tapi kita kenalah senantiasa wasapada jangan ikut kata hati
nanti binasa diri

p/s : berhati-hati di jalan raya..

21 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

adoyai...tkt btl xcident2 ni..

atty's said...

itu ar N.nasib takde apa..

Aleeya said...

wah kty cayalah..kalah paparazi camni, smpt amk gambo turr hehhee, tol tu apepon sentiasa behati2 di jln raye yer, samat memandu :))

atty's said...

leeya ~ masa tu benti kt traffic light..kete tu betui2 blkg kty jew.

iena said...

suspen sungguh....

Ruziawati Bukhari said...

salam kak.. itulah.. tak kita yg dh berhati2 ni.. org lain pulak yg langgau! geram!
akak apa kbr? kerja ok? take care ok?

atty's said...

iena ~ hehehee
tie ~ alhamdulillah t..semua okeh now..

sI tEDI said...

ya! setuju!
berhati2.

tapi terperanjat lah tgk muka budak comel kat bwah tu!

[-suziey-] said...

hmm byk btl accident skang ni..hati2 ye kakty:)

atty's said...

tedi ~ aku pun terperanjat dak comey mana.ekekekee

rasp said...

tu laaa...malang tidak berbau kan...

eija (iniblogeija) said...

macam kat bangi je...
arituh terserempak jugak...

atty's said...

eija ~ mmg kat bangi ..ni masa minggu lepas ke..kalo tak silap

Dee said...

sib baik xde apa2..

asna cute said...

alhamdulilah.. kak atty xde pape =)

ita cutevirus said...

fobia betul denga perkataan eksiden...

JIVEBUMZ said...

kena hati2 axcident bleh berlaku bila2 masa kan kak huhu

Sham Ummi Echa said...

betul kak.. kita da bwk elok.. tp atas kecuaian org lain.. kita plak yg jd mangsa

Cikgu Ayu said...

betul tu kak kty..sbb tu risau sgt masa drive tambah2 lg kalau dok tepi lori or traler...lg menakutkan kalau ada kete yg asyik kerjanya nk motong jer..takuttttt

Redbloodsnow said...

tuh la..hati hati di jalan raya kan. nasib baik xde pape..huhu

ALoNa Cintamaniszlite said...

kty; dlm laluan sy nak gi sekolah anak...mmg ada beberapa tempat yg kerap terjadinya kemalangan.
Jd, sebagai pengguna..kena lebih berhati2 ler kat situ..jgn nak berangan bila lalu tang situ..haha