Mar 10, 2010

Pekan Kuah

kitaorg beli 2 beg tarik..jerrrrr...masa pegi tak bawak beg..bawak beg plastik....jer..
Dan Beg tarik..memang antara
barangan popular..lah kalo nak
sopink di Langkaw




















fir pun pandai nak sopink.
dalam 6 pasang baju .fir sopink..
sbb memang tak bawak baju..jadi pakai
baju langkawi je masa kat sana..




Sapa Peminat Pinggan Mangkuk..
sapa yang pinggan Mangkuk selalu ..pecah ke apa ke..leh beli ..Kat Sini..
Selain Pinggan Mangkuk ,.,.ade Kain Batik..Coklat..sudu..garpu..







Bagi aku kain Batik..Pinggan Mangkuk..sudu garpu ..piuk memang murah lah ..

Tapi Coklat..cam sama je..maybe murah kat kl lagi..







12 comments:

Dee said...

fir..utk auntie xde ke? hihihi..

dilaOHdila said...

bertahun aku tak gi Langkawi ni atty
dulu abang aku ada duduk kat skolah Pekan Kuah tuh
best jugak lar ni erk
dah sangat shuntek.....

Ena Qalinsya said...

tolat utk aku takde ke ty hehehe

Mak Su said...

mmg ada teringat nak cari pinggan mangkuk kat sinun :)

UnGu VioLet said...

waduhh kak.. sakan menyopping yer.. seronok tgk gelagat fir.. :)

joegrimjow said...

wawah
supin2
;)


nak kirim pinggan mangkuk sini?
hehe

tunbegia said...

sungguh seronok gi langkawi,

salamm,

Liza said...

bestnyer shopping!!!

CT NORAMIZA said...

bila dtg bab pinggan, dan2 tu nafsu bergolak nak p langkawi :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hh..sakan sOpim si kakak tu...

rasp said...

ni yang gi pecahkan pinggan mangkuk kat rumah nie hehehehe

POSH76 said...

borong jgn tak borong rugi....hehe