Mar 24, 2010

Noktah Cinta @ Hafiz Af 7



Lirik Lagu Noktah Cinta - Hafiz AF7

Ternyata semua bicaraku
Tersimpan di dalam hatiku
Ternyata semua soalanku
Tak pernah kau fikir di fikiran
Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan di sini masih
Menanti jawapannya

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku diperlukan
Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini perlu untuk dirinya


Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan
Simpan saja semua itu

Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan di sini masih
Menanti jawapannya

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku diperlukan
Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini perlu untuk dirinya


sejak akhir2 ni aku suka benor tgk video klip..
lagu nie ..budak perempuan tu beriyer2 menangis..memang real betui lah.
tapi aku tak minat hafiz pung..

11 comments:

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

lirik yang best

Liza said...

liza minat hafiz, suara dia best!

POSH76 said...

lagu ni sedap & menyayat hati ...video klip pun bess

mrs shaifull said...

kak, saya minat hafiz, rambut kembang, pp kembung :) hehehe...

zh-ena said...

ena pun suka lagu nie
betul tu bdk perempuan tu beriya betul la mennagis
burok plak ena tgk hehehhe

Dee said...

ni kegemaran fifi ni tgk video clip..kalo dh terbukak channel astro ria tu..jgn harap leh tukar channel..sabar jelah..

☆ lieya latif ☆ said...

best kakty...lieya pun suke gak...

Lee Azim said...

best kan vc n lagu nih.. mengancam!

Lee Azim said...

**maaf Pojie nih!

atty said...

lor pojie rupanya..tu ar mmg besh

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yess....N sokak gilerr tgk video clip lagu ni...mcm drama....feel abes..