Mar 25, 2010

Mobile Fair.......

rasa nak tuko hp baru leh ar serbu..
aku tak kot..no baget....

11 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hahaha...br gak pasan td dpn pkns ade khemah2 k.ty...lai..lai..kitak serbu..tp N pon x tuko kot...

dilaOHdila said...

salam atty...
arituh kat PKNS bangi pun ada karnival hp murah gak nih kan
kawan dilla ada yang beli arituh, murah2 giller

atty's said...

itu ar N...kty pun tade nak tuko ..

dila .rasanya yg ni dah masuk ke 3 kali dah ..

rasp said...

skarang nie rajin plak dorang buat hp fair ek...
tapi i selagi leh pakai yg dok ada...
pakai je leee...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

salam...

ha..sebut pasal fair hp nie kan..jgn belilah kina rasa. sbb kebanyakan nye dorang jual dari china nyer. hp sama tapi bukan ori. kotak mcm ori? jgn caye lah...

penah ada fair mcm nie kat rawang. bos kina belilah sony ericcson nye brand. dia x bagi kotak pun. time tue bos x kisahlah.. bila blk rumah je..bukak2 bahasa kat hp tue tulisan cina. bila dah dpt tukar BI baru bos tahu ianya x ori.

dah ramai org kena tipu. bek beli kat kedai telepon. walaupun mahal..tapi berbaoi-baloiiiiiii...

mrs shaifull said...

la, baru buat n3 pasal phone rosak, sekali kty letak pulak banner ni, ya allah kuatkanlah imanku... :)

Cik Syima said...

betul kate cik kinakoyu... tak berbaloi...=)

atty's said...

syima ~ mmg pun..kbykan ..hp yg juai kat situ ..semua made in china..

POSH76 said...

bagus ni tapi jauh daaa hehe

Ietams said...

ape lagi kak ty!
serbu...jgn tak serbu

zh-ena said...

jauh la k.attys