Mar 12, 2010

Makam Mahsuri

itu masa lawatan ye..nak ke Makam Mahsuri
ade sikit bayaran di kenakan ..

Dewasa = RM5
Kanak2 = RM1 (tak bapa ingat)





harga nak naik umah tu..



Besh gak g makan mahsuri nie..
bila kita masuk je.ade bunyi muzik tradisional..
lepas tu selain melawat makam mahsuri ..leh melawat umah mahsuri
dan ade jugak mini zoo ye..

Dan kalo tak silap ade teater mahsuri .
tapi aku tak tau pukul berapa..shownya ..

dah lama tak dpt award..
kadang takde masa nak buat tag..atau amik award pun
tq utk kawan aku yang dah lama aku kenali ..dr alam cyber..
dalam 4-5 taun dah aku rasa perkenalan kami ..
tq to miezrina for beautiful award nie..

7 perkara tentang aku ..
malas nak tulis na..aci tak..

6 comments:

Mama_Aqish said...

wah bukan main lagik anak bujang akak tu berpossing ek...

Nana said...

dah lama tak pegi sini dah lain ek tempatnye dlu pg time skolah

kojah said...

wahhh best best!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

last N pegi mkan mahsuri 10 tawon lps kot k.ty...lame nyerr..

CT NORAMIZA said...

kty, mana aci, kenalah tulis :)

rasp said...

sis kat sini ke yg ada dua tiga jenis rumah kayu tu..
then ada sorang makcik dok masak kuih karas yg lazat tu :)
ntah2 tu kat tempat lain..konpius..
aiseyman, dah tak ingat aaaa....
ni maksudnya ke langkawi lagik skali laa hehehehehe