Mar 24, 2010

Library...


macam terseksa je nak baca buku ,,,

terlelap-lelap ha..
Cuti sekolah akak ngn fir..
aku antor kat library ..
suh fir baca buku..

tapi jenuh ...nak baca 5 buku pun ..
amik masa 1 jam .,.padahal nipis2 je..

malas betui ..geram aku ..
ye lah ..kena paksa kan ..sebab aku nak abiskan buku nilam ke apa..tah..

lepas ni kalo ajak lagi ..pegi ..mesti tak mau ..
kalo fir nak pegi swimming...kena baca buku dulu..

kalo tak .no swimming..swimming..

9 comments:

♥cybermummy♥ said...

hahahaa,fir baca buku sampai tersengguk-sengguk ngantuk .
Baca buku fir kalau tak mama tak mo ajak pi swimming ... ayoo!! tak tahu!! hehehe :p

ita cutevirus said...

huhuhuuh...
sungguh kijam akak.. tak baca buku no swimming ek?? tp elok jugak kak..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hoho....bdk laki mmg lerr gni k.ty..si eri tu pon..liat jekk nk blaja...tp tang main..laju jek..

mrs shaifull said...

kty siap ugut lg, fir, cepat baca buku! :)

Alimaz-Kembara Terasing said...

mana aci kak...main ugut2...sian fir....

rasp said...

hahahaha nak tergelak tgk pics yg garuk2 kepala tu...
dolu anak2 gini gak sis...
dah besar2 nie sib baik lah dah ubah perangai...
lepas nie turn sapphire lah plak...

Dee said...

bagus ar kty..dlm terpaksa dia kena gak buat..hehehe..syabas fir..membaca tu best tau fir..

Wan Anis Sorfina said...

good job, mama fir!

adenium said...

rajin nya fir...kekecik dah gi library...gud gud...