Mar 30, 2010

Din Beramboi Koma

Din beramboi sekarang tengah koma ,
patut lah pagi tadi din beramboi tak ada dekat era

dengar nya din beramboi terkena air kencing tikus
sehingga menyebabkan dia terus koma
betapa bahaya nya kalau kita terkena air kencing tikus ini


Din Beramboi perlukan darah jenis O dalam masa 24jam ini. Sesiapa yang boleh membantu diminta terus ke Hospital Selayang.

Apa-apa pun mari sama-sama kita doakan kesihatan dan kesejahteraan beliau. Semoga Din Beramboi cepat sembuh.

10 comments:

PurPle said...

patut lah lama x dgr suara DB kt era. bukan pg ni je DB xde... rasa dr minggu lepas lg. riuh pg era dok ulang sawancara, drama sebabak etc.

*ayu the sun* said...

amin... semoga din beramboi cepat sembuh...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ooohh
lama dah tak dgr era sejak jatuh chenta ngan suria fm kak

betul ke berita nie kak ty?
semoga DB selamat and cepat sembuh

::Mamalyna:: said...

betul ker? baru semalam tengok wuhai beramboi, tp tue ulangan kan...semoga cepat sembuh...takutnyer jadi kat kita...air kencing jer tue..

Liza said...

smoga din beramboi cepat sembuh dan smoga keluarga din tabah...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

tkejut!! smoga die cpt sembuh...

Nana said...

tadi ada baca kt status fb kawan bahya kan air kencing tikus ni

honeylanz said...

harap dia cepat sembuh... mmg pernah terbaca artikel pasal air kencing tikus..sbb tu mcm air tin yg kita beli kt market tu..basuh dulu sblm teguk dr tin...mn la tau kan...

Emy Omar said...

Mudah-mudahan dia cepat sembuh kan...

Anonymous said...

saya doa kan semoga beliau cepat sembuh, dan kepda ahli keluarga beliau banyak banyaklah bersabar.