Mar 30, 2010

Andai ku Tahu..

Pagi tadi masa dalam perjalanan ke tempat kerja .

memula aku dengar era..lepas tu era asik lah pasang

ulangan detektif era @ ifaradziah tu ..buhsan aku

alih hot fm..

topik pagi ni lirik lagu yg berkesan dihati anda..

ada seorg caller ni cakap pasal lagu Ungu nie..memang pun lagu ni sangat lah syahdu


bila dengar ..insaflah diri nie jap ...rasa nak menangis pun ade ..bila dengar lagu nie....


Andai ku tahu @ Ungu

Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku…


Andai ku tahu…
Kapan tiba masaku…
Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…


Andai ku tahu…
Malaikatmu kan menjemputku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…


Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…
Aku manusia yang takut neraka…
Namun aku juga tak pantas disurga…


Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…
Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…

11 comments:

*ayu the sun* said...

ayu suka lagu ni..
lagu ni sangat menginsafkan and sangat best...
memula dgr dulu meremang siap sebak menangis lagi..
sampai skrng pun ayu menangis lagi..
:(

huhuhuhu....

p/s: lupa nak cakap.. i love ur new layout..

Mama Hanim said...

mmg best lagu ni kty.. insaf..huhu..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

lagu tu mmg sedih k.ty..

honeylanz said...

lagu ni besh..terkesan dihati gitu

Hezesuze said...

seramm bila dengar lagu nie kty....ahaks!

POSH76 said...

i pun suka lagu terasa keinsafan

lily lotus said...

memang touching habis...

☆ lieya latif ☆ said...

lagu ni touching gile kakty...lieya suke....mase mule2 dgr lagu ni terus rase cam sayu sangat2

ALoNa Cintamaniszlite said...

kty, lagu ni kan...radio IKIM pun mainkan jugak tau, hehe

kak ina kl said...

salam attys..akak pun suka lagu ni..
tak suka dah dengar era..tak best..

tak sehat ek? sakit apa yer? semuga kamu cepat sembuh.

CaMaRPuTiH said...

cha bila terasa mcm ada x kene jek kat diri nih... dgr lagu cenggini mula la rasa dan dan tu gak nk gi amik wuduk. dan dan tu gak la nk buat segala mcm solat... tp smp kesudah x buat pape pun. punyerla x insaf sebenarnyerkan... :)