Feb 23, 2010

Selamat Bertunang Nurulz & Ismail


akak ngn bakal mak usunya ..



Pada 14 february 2010
Walaupun aku sebenarnya tidak sehat ..
tapi ku gagahi gak..untuk drive ke Sg Petani dan seterusnya ke Felda Sg Teloi..(kalo tak salah )
Tapi nasib ade adik aku ..jadik kami bergilir-gilir drive..dan kami adalah pemandu wanita..

Jadinya ..selamat sudah majlis pertunangan
di antara Ismail dan Nurulz..
semoga kalian kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya sehingga akhir hayat kalian ..

oleh kerana aku sehingga kini masih tak sehat ..
tapi gigih gak nak hapdet..sebelom ..diaorg sempat lak bernikah ..entry bertunang still ..tak kuarkan naya lak ...

ni homestay yang kami tinggal di Sg Petani

Batik Homestay Sg.Petani
Call: 019-5768044 ( kak zue)

15 comments:

Hezesuze said...

fuyooooooo merahnye mak ngah...hehehe
slmt bertunang!!

Queen said...

uish..merah you...

tahniah pada nurulz

momguess said...

woitttt
lame giler ko xupdte blog
apasal????
sentap???

atty's said...

na ~ kan sentap ..aku tak sehat na..ehehheheehhee..ni seblom citer basi ..aku gigih gak hapdet..

CT NORAMIZA said...

kak, canteknya homestay tu, baik stay kat sini dr hotel kalau dah cenggini rupa homestay ni :)

atty's said...

ct ` homestaynya mmg lawa dan mewah ..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

merahh tu sume..smart2...homestay canteknyerr k.ty...

☆ lieya latif ☆ said...

ohooooooooooooo meriah ...merah makngah!!! he he he

semoga berbahagia pasangan mempelai....lepas ni kawin pulak..

Dee said...

merah menyala tu..kty..homestay tu cantiklah..

zh-ena said...

dari jauh dah nampak merah

rasp said...

pergggh merah tu...
sempena CNY gak kot sis...
cantik homestay tu :D

Ietams said...

wahhh! serba merahhh

Mak Su said...

wow! tak penat ker driving2...? mcm jauh bunyinya

cantik nampak homestay, nampak sungguh selesa

bila menikahnya?

eh, lupa plaks... tahniah buat mereka :)

UnGu VioLet said...

slmt bertunang.. ayu nyer....

Me, Mrs Taj said...

merahnya mak ngah...heheheh

tahniah..