Feb 8, 2010

Bantu Lah Adik Ammar

Walaupun kita nampak adik Ammar tersenyum ..
tapi adik comey nie meghidap sakit jantung
dan memerlukan bantuan sebanyak rm12,000.00
Adik Ammar akan dibedah pada 22 february ini ..
Jadik kepada semua blogger sudilah kiranya menghulurkan sedikit bantuan kepada adik Ammar,, dan dapat meringankan beban ke dua ibubapanya ..

Untuk Butiran lanjut..dan macamana nak menghulurkan bantuan sila klik Nuffnang Charity Projek

Untuk melihat keadaan Adik Ammar ..sila masuk ke blog mama beliau Ammar

Marilah sesama kita menderma..

12 comments:

rasp said...

kesian kan dia sis....
& great effort sis....

Dee said...

sama2lah kita menderma..

POSH76 said...

mari kita sama2 menderma yer

nURmALa mAZLan said...

comel nyer ammar..
tapi nasib dia x sebaik kanak² lain..

Hezesuze said...

oh ammar anak kwn ze nie...hehe
thanks kty!

honeylanz said...

jom kwn2 kita sesama bantu adik ammar..

ALoNa [CintamaniszLite] said...

Aduhai...sy tak tau pun citer ni. Maklum ler..jarang betul baca paper..tgk berita pun sambil menggosok baju..mana ler nak perasan, hehe..

TQ coz bgtau kat sini..

Asz said...

salam tuan rumah ... terima kasih krn sudi bantu my lil Ammar ... moga hidup sentiasa diberkati Allah .. Amin!

☆ lieya latif ☆ said...

semoga baby ammar diberi kesihatan dan kekuatan yg baik oleh Allah...amin

Zura said...

sama2 lah kita menderma wang dan doa..sebak sikit kan bila bab baby sakit ni...

Mak Su said...

salam singgah

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室