Jan 19, 2010

Minggu yang happening last weekend

Sebenarnya minggu ini aku amat sibuk
(cewah ..padan muka ko ty ..selalu tak sebuk kan ..)
minggu ni bos ade je opis ..(masa entry ni ditulis..bos dah takde..merdeka..cuti-cuti malaysia..)
minggu lepas..aku terima tetamu jauh ..yang terpaksa dirahsiakan ..wajah dan identitinya ..

tp mereka adalah pasangan .yang leh dipanggil merpati sejoli ..nice to knowing both of u..
sabtu ..pagi lagi kami dah jalan sakan ke ikea..ke kota damansara(jumpa blogger yg dah nak dkt bertunang..darah manis..)..back to ikea..masa nie
lepak makan ayam penyet..jumpa bambil (nabil ..raja lawak..ade gambar..tp malas nak letak)..

lepak ikea..until 5.30 pm..lepastu ke Pavi.lak ..
My Guest nak beli sesuatu ....besh ooo ..dari Pavi kami ke..Kampung baru .lepak makan chicken chopstik wakakkaka....
kat kedai tu ade ikan keli dalam kolam ,bapak besar PUNYA....fir ..lari2.ketakutan ..walupun ..ikan itu lah senantiasa menjadi feveret fir..

pada ..my friend..tq sudi jumpa kty ....sudi tido umah kty ..yang buruk tuh ..
maaf jika layanan kurang memuaskan ..ingat tingin gak fly g sana..hope one day tercapai ..dan ade budget..insyallah ..

25 comments:

Mama_Aqish said...

minggu yang tak leh nak curik tulang sangat...kih...kih...same dengan kiter...sibuk sesangat...tahunbaru lakatakan...tapi still leh update sikit2 ok perh...

Anonymous said...

makan chopstick ke...hehehe

ita cutevirus said...

akak ni cam jalan² carik makan pulok...

siap makan ayam penyet lagi tu...
sedap.. sedap..

atty's said...

wakakaka..salah tulis ..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh k.ty..sakan k.ty bwk tetamu bjalann ekk..dr sane ke sini ke sinun..siap jmpe bang bil lg...

e_ja said...

ayam penyet tu apa kty??..selalu dgr tp x prnh mkn ponn..huhu

Dee said...

kty skrg buat n3 x boh gambar..malas eh..ke xde mood? bohlah brg sekeping dua..hahaha..

syoklah jumpa blogger jauh..mkn2 n jln2..

~~ciklinn~~ said...

wahh besttnyerr kak..siap gi mkn ayam penyettt tu... lam abetull linn tak mkn ayam penyet...

[-suziey-] said...

ambih bz btl..waaa bestnye ade kwn2 titon kt umah..hehe..

momguess said...

hahahah
den tau ko jumpo sapo kat kota damansara
kpd org jauh
moga kite dpt bertemu
lalalala

darah manis???
tetttttttt

rasp said...

murah rezki u sis, dpt melayan tetamu jauh...

sueanne said...

betul2x jalan tue kty..hehe

POSH76 said...

sibuk tul hujung minggu yer...yang bess skali ada tamu tu hehe

CintamaniszLite said...

sebok sekali skala kira ok ler tu,kty.

Jgn sebok tiap2 hari..cengkuk pipi kty tu. Dh tak cun, ngee

atty's said...

dee..hp den rosak .jadik no picture..

alona ..wakakaka..susah nak cengkung pipi den ni yg gebus..

Mak Su said...

wow! best tu pekena ayam penyet :)

☆ lieya latif ☆ said...

ooo yg ko dok pos kat fb tu kak yeak....ni laa ari ko gi sane sini sampai kemalam tu....mmg dasat ko berjalan kak heheehehehe


sonok jumpe member ....mesti mcm2 di borak2kan....

lily lotus said...

bestnya dengar perkataan lepaking tu...

the kecik said...

menci okeh. makan x ajak. ehehehee

ehh.. bukan ada jumpa org baru kawen skali ke?

lain kali if nak mkn, hulur2 sini

*ayu the sun* said...

bestnya!
jumpa kawan..
jalan2...
nice!

ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

Hezesuze said...

rajinnye kty redah KL tu?? xjem ke kty??? hehe

zh-ena said...

dah lama tak pergi IKEA..skang nie Ikea tgh wat sales utk CNY kan

CuTeMiUt78 said...

sama la bz gak ni..
aahhaakkss. sapa la tu ya kty..
eemm kita pun cam planing nak g kl la.. tapi tak blh nak confirm

CT NORAMIZA said...

la kak, mana gambarnya, ni yg x puas ni, x de gambar :) blh gitu??

Liza said...

wah, sakan weekend atty yer