Jan 26, 2010

KELAS TASMIK 2010

Semua murid Tahun 1-4 akan terlibat dengan ProgRam Kem Bestari Solat
Kedatangan WAJIB..
Kelas Firdaus iaitu 1 PINTAR
adalah setiap hari Khamis..Pukul 12 .00 - 1 .00 Tengahari Setiap Minggu..

Selain tu ..di adakan Kem Bestari Solat
Untuk Tahun 1 ade 4 Kem ke semuanya
Kem 1 - 6/3/2010
kem 2 - 24/7/2010
kem 3 - 7/8/2010
kem 4 - 25/9/2010

Nota : Hanya utk peringatan diri sendiri.

19 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

take note k.ty...hhihihi

p'na said...

bgus la usaha sekolah wat camtu.. kecik2 di lentur, lebih mudah..

goodluck fir...

atty's said...

tq kak N ngn k.pna..hehhehe

Alimaz-Kembara Terasing said...

bagus...bagus,...bagus...anak saya pun kena....dari dok nga..nga. saja...

Moralle said...

Good for the kids........

momguess said...

fir...
xnk dtg kayu lagi ker
kite mkn maggi

KV said...

anak sy si danish hari isnin. Sambung terus lepas kelas. 12.45 hingga jam 2.15. Ada rehat ja, 1.15 hingga 1.30 kut. Lupa la. Kena tgk balik jadual. Hehe

sueanne said...

bgus ada program2x camtue..elok untk budak2x..

Hezesuze said...

bgusnye ada program camtu kan...smoga fir jadi anak yg soleh...huhu

Diarihatiku1976 said...

BESTNYA KAN.. KECIK-KECIK DAH ADA JADUAL BELAJAR... CHAIYOKKK

CuTeMiUt78 said...

yup... memang betul tu kty.. teringat masa anak sedara darjah 1 memang wajib kelas ni

mummysyafie said...

naper dulu takde kem gini erk??

rasp said...

kem yg membina kan sis...
dolu2 kita takde peluang nie semua kan...

ct rahani said...

bagus kan bdk2 skrg.. macam2 aktiviti ader..

Dee said...

baguslah..melentur buluh biar dr rebungnya kan kty..

zh-ena said...

class yg bagus untuk anak2

ikiqzana said...

anak zana pun sis ada belajar solat kt sekolah iqbal.. balik kul 3 ptg..

ALoNa [CintamaniszLite] said...

ha'ah..mmg blog ni leh jadi tempat rujukan peringatan kita, hehe..
Pasalnya..otak ni bkn leh nak ingat setiap perkara. Kekadang tu baru je tadi teringat..tp tiba2 lupa disebabkan ada mende lain interupt..hehe

Ena Qalinsya said...

eh sama ngn Kakak tp Kakak dr kul 1.30-2.00 tp aku tgk blk cam biasa gak dlm kul 1.30..tak tau r dah mula ke lom.. ko kena bayaran tak? aku kena RM10