Jan 9, 2010

Hp ku rosak

Kala nie .stress hp aku rosak...
Sebenarnya..aku dah hantar repair dari kamis lepas lagi..
tapi hari ni baru cina tu kol ..
kata sparepart susah lah ..

Hari tu kata tuko keypad ngn housing original ..rm170..lepas tu
Ari ni kol ,.aku kena tambah lagi ..menjadikan rm200...arghh..malas lah aku camnie.

Kang repair2..rosak lagi ..
aku bukan nak hp yg canggih sgt..janji aku dpt kol anak2 udah..
dan ade kamera..aku suka hp buruk aku tu sbb kamera dia 3.8MP..gambar pun agak cantik gak ..

Nampaknya hp tu layak buang jew dalam lombong..
jadiknya sapa2 yg kol ke sms ..mmg aku tak dpt lah nak reply ..ngn keadaan uzur hp aku tu ..

kadang kalo aku rajin ..aku tuko ngn akak...tp kalo aku keje....aku leh pakai tipon ofis..
harap dpt selesai masalah ngn cepat..

5 comments:

Kyuubi_85 said...

nak minte beli baru la tu.. :D

catz said...

atty,
beli baru je..
:).
tak yah beli yg mahal..asal boleh call sudey.
and beli good camera. sure meletop gambar dlm blog ni karang..
:)

Emy Omar said...

Salam kenal..
takpe hp rosak boleh dapat yang baru kan..rezeki tahun baru

:: p R i n c E s S _ N :: said...

awal tawon da mntk hp bawuu ek....

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...beli baru....cantu gak....hehehhehe....