Jan 4, 2010

Di Tahun Baru 2010

Masa Hari Khamis ..31 December 2009
Aku & Family tidak bercadang nak tengok bunga api pun di Malam tahun Baru .
Cuma Petang tu Kami ade menguruskan sedikit hal Gunting Rambut Firdaus ..
mencari sesuatu, dan merepair handphone aku (lambat lagi siap ..barangnya takde.)
aku pun tak kesah ..janji lepas nie elok ..

Gunting Rambut..

fir bhusan makanan dia lambat..

Beli tudung..

Lepas tu pegi makan ..satay kajang..
kedian balik umah ..malam lepas maghrib keluar ke Alamanda..
Jalan-jalan ....Yang sebenarnya nak layan fir tgk citer Alvin ..tp sbb tak booked..
ticket dah sold out..takde rejeki ..sebab taknak kecikkan ati .belanjer fir makan mcd ..

Dalam perjalanan balik Ke BBBangi ..Jalan Jem..nasib tak lama..
Lepas tu dalam pukul 11..kami sampai di rumah .
tgk konsert je kt tv..ingat nak tgk Gerhana Bulan..Sekali tertido..hehehe...
Ye lah esoknya fir nak ke sekolah .kan .

4 comments:

[-suziey-] said...

huhu mlm new year sy smbut kt umah ngadap notes..huhu

Nana said...

wah banyak soping tudung ek kak.sy mlm new year sambut ats katil wat air liur basi eheheh

neezareef said...

rambut baru fir sempena persekolahan

PerantauSepi1306 said...

hehehe malam tu saya tunggu gak gerhana.. tapi awan banyak.. dan lewat giler.. kul 3.00am... tak larat aaa ;p

Salam 2010 buat K. Atty, semoga berjaya selalu dalam apa jua yang sis lakukan :D