Jan 13, 2010

Bawak Bekal

Tadi masa balik umah ..nak amik firdaus ..
Sebabnya aku nak hantar dia g sekolah ..
Firdaus sebok nak bawa bekal nasi ..

Jadik neneknya tolong tapaukan nasi putih + ayam kari + ikan masin ..
Masa aku Hantar tadi dah pukul 12.50....
sampai depan pintu pagar..lagi 2 minit nak pukul 1.
.Jalan Jem Giler depan Sekolah ..
Aku stop kete depan pagar sekolah ..fir Jalan kaki masuk sendiri....

p/s: Aku dah downGrade package asteruk ..







18 comments:

rasp said...

bagus gak bawak bekal nie sis...
leh safe bajet, leh makan sodap & leh makan bebyk :D
baca menu dia pun dah terkecur hehehe

atty's said...

sbb fir ckp..kalo beli kat kantin.kena batur..ngn rebut.murid ramai sgt..

*ayu the sun* said...

bagus fir bawak bekal..
jimmaaatt...

eh! ke duit belanja beli benda lain kak?


ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

atty's said...

Duit banje ..dia simpan je..tgk byk dlm wallet dia..ekekkee..

ita cutevirus said...

bestnyer la die nak bawak bekal.. ade setengah budak tak mau bawak bekal...

nape akak downgrade package asteruk tu?? servis teruk ek??? ehehhe.. ita memang amek package yg murah... sebab ita tau cite kat asteruk tu tak de best mane pun..

[-suziey-] said...

waaaa bawa bekal sedap plak tu lauknya:p

asteruk dh makin mahal la//

Softtouch [Hanim] said...

bagus kak ty bwk bekal..fir xyahlah nk berebut beratur bwk mkanan n terjamin sikitkan kebersihannya..agaknya dia tgk kwn dia kot bwk bekal...

momguess said...

aku pon bwk bekal g opis
betoi
as'TERUK' mmg makin 'TERUK'

Aspalela said...

baek pulak Fir tu nak bwk bekal erk kak Ty...

mak ehh, boley la seb bajet!
hehehehhe.....

nURmALa mAZLan said...

bagus fir nak bawa bekal kan..setgh budak tu x nak bawa bekal dah tau kty

POSH76 said...

bagus bawak bekal ni terjamin kebersihan..hehe

~~ciklinn~~ said...

salam kak yatt..akak sihat... ya allah lam giler linn tak sembang2 dgn akak kan....

hihihih ni sama kes dgn aliff ni... tiap2 hari nak bawak bekal dgn alasan dia takutt ramai org belii... oklah tu dia tlg mak pak dia jimat sikit kan....

akak linn pun risau camnerlah dorang nak tukau baju masa pendidikan jasmani kan..

Liza said...

kari ayam dgn ikan masin mmg best!! terliur dah nie

Eazy Izzuddin said...

jimat belanja bwk bekal...
=D

p'na said...

xsbr nk tgu oja msuk skolah...cam xcaya je dh ada ank..heheh

zh-ena said...

ena dulu time sek mmg suka bawak bekal..lauk yang mak masak lg sedap dr m.cik kantin masak hehehhee

mummYaeesh said...

wah siap ada ikan masin ni.. weols lak rasa nak bwk bekal..hiks

:: p R i n c E s S _ N :: said...

perghhh....laukk nenek die bekalkan..menggugat...