Jan 25, 2010

Aktiviti Minggu Lepas

Jumaat .

aku ade Jumpa Cik Wanie...,dan beberapa lagi kenalan lama dan baru ..,(nanti aku hapdet lain tgh tunggu yang lelain upload gambo ..den nak cilok )

Sabtu Budak-budak semua sekolah .jadik aku lepak umah mak .sementara nak amik
anak-anak balik sekolah semua ..sambil layan tv..

Ahad lak ..pagi aku kemas umah ..cuci baju sekolah fir..pakai tangan .
sebab takleh pakai w/machine..tak bersih kang..jadi kena lah basuh tangan ..cuci kasut sekolah bagai ..

Dalam kul 2 .pegi umah mak..lepak -lepak jap ..
lepas tu pukul 3 ade meeting Penduduk Blok 1..nasib aku tidak tersenarai antara jawatan penting..sebab aku sangat lah malas..sebenarnya nak involved benda2 nie semua .
tapi aku tetap datang gak meeting..atas rasa tanggungjawab ..atas rasa kejiranan..
tapi terpilih gak sebagai ahlijawatan kuasa..majlis ..gitu ..

itu kira okeh lak .dari jadi seketari ..kena catit-catit minit mesyuarat ..ni mmg aku palin malas..
kalo jadi bendahari lak ..takut lak nak pegang duit ..berkepuk..

Agenda meeting semalam ..ade perletakan jawatan . Penolong Setiausaha..
Nasiblah .aku cepat suggestkan nama abang atas rumah mak aku ..selamat den ..
pandai betui aku , nak mengelak ..cepat-cepat undi nama orang len ..

lepas tu dah nak dekat pukul 4..tengok Tuan Pengerusi ..dah takde idea.
dia pun cakap ade apa-apa lagi tak ..cepat2..aku cakap takde..wahahaha .kejam ..
dia pun mencadangkan mesyuarat ditutup ..cepat-cepat..gak aku ..cakap ..mesyuarat ditutup .dan Tuan Pengerusi sudahi ngn bacaan doa..dan salam kepada semua .(alor taunya ..tuan pengerusi pun nak balik umah cepat..kan ..nak rasa cekodok bilis kan ..)

Mesyuarat akan di sambung Satu minggu lagi ..aiseh ..tiap2 minggu ade meeting...
camno den nak jalan-jalan ...nie..
lepas balik dari mesyuarat..terus g Nilai 3..cuci mata ..takde beli apa ..sebab ..poket ..dah takleh nak cuci ..ekekekeekekek .

12 comments:

CuTeMiUt78 said...

aahaakkss... tahniah ya tersenarai AJK blog..oppss blok.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

huhuhu..AJK blog tuu...N pon igt nk g nilai 3 aritu..tp cancel..

POSH76 said...

kalu betul2 aktif leh jadi ketua wanita ni hehe

Mama_Aqish said...

uiks...bukan ker ngah kira gaji???sempat lagi update blog ek...syabas2 sama2 lah kiter mengira gaji k...

atty's said...

jom kita kira2..

ct rahani said...

wah akak aktif gak berpersatuan ek.. hehehe..

joegrimjow said...

da tengok kat pix anuar
huhu

sueanne said...

wekend pun kty busy gak ehh..hehehe

FazidElias said...

kakty...gi nilai3 tu survey2 dulu ekkk..hehehehhe

Moralle said...

bz jugak yr schedule eh sis, hehe..

zh-ena said...

mmg selalu bz kak atty nie kan :D

ALoNa [CintamaniszLite] said...

sy pun suka attend meeting2 tp utk tahu apa yg tak tau aje.
Utk dilantik ajk ni bkn tujuan pun. Kalo boleh nak ngelakkkk aje. Sebab bila dh dilantik ni..kita ada lagi komitmen tambahan, huhu..susahnya..