Jan 22, 2010

ADNAN SEMP-IT



Hari rabu ..last minute nyer planning..
ate aku cuti .aritu ..yer..Emergency case.
selesai semua urusan ..aku kasi cadangan kat akak ..jom tgk adnan sempit
amik tiket pukul 9.30 malam ..
sebab fir sekolah petang kan ..jadik bior dia rehat dulu ..selesai kan keje sekolah apa yang patut..kol 9 pm baru gerak dari rumah ke JJ Balakong..

utk review citer nie ..korang klik sini ADNAN SEMP-IT
bagi aku ..besh lah ..sebab aku pun ketawa...
panggung jangan cakaplah ..penuh ..sampai seat palin depan pun ade org..
dongak pun orang sanggup layan ..gak ..
Abis citer nie pukul 11 pm ..balik hantar mak aku .
lepas tu terus balik umah ..nasib fir ..hari kamis tak sekolah agama..jadi tak kesah sgt.tuu..
utk tau lebih lanjut reviewnya ..klik ADNAN SEMP-IT

17 comments:

Nana said...

ramai kate bez cite ni

CuTeMiUt78 said...

wah.. akak tak ketinggalan tgk citer ni ya.. eemmm tak dan nak tgk pun..

Queen said...

ramai kata cite nie best...erm..tapi tuela..dah nan ado maso tgk wayang dah skang..huhu

[-suziey-] said...

waaaa dh tgk..nk tgk jgk..mcm klako je cite ni..

Mama_Aqish said...

dah tengok belakang tabir punyer je la...depan tabir tak nengok lagi...biler nak tayang sepenuhnyer kat astro????he...he...dah lama tak pi wayang...

☆ lieya latif ☆ said...

DAH TGK KAKyeak....best yeak...tu ar, hubby dah ade gak ajak2 gi....heheheheh...leh ar pegi weekend nieh hheheheheheeh

zh-ena said...

entah bila la ena berkesempatan nak tgk citer nie @pun citer2 yang lain huhuhuhuhu

Mak Su said...

ramai kata best, si sham tu belakon tentu best, ek :)

POSH76 said...

bestnyer rajin tngk movie...ramai rekomen kata citer ni bess

UnGu VioLet said...

dgr2 ramai kata best.. tue yg teringin gak nak tgk..

ALoNa [CintamaniszLite] said...

best ye??

Baguih ler..takde ler mcm filem yg promot bagai nak rak..tapi masuk panggung tengok citer tak best..rasa ralat je bayar tiket, hehe..
Jenis cenggitu ler yg merosakkan kepercayaan bangsa sendiri nak masuk panggung tgk citer melayu..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nk tgk la adnan sempit weekend ni...

Liza said...

mesti klakar sungguh sampai atty gelak besar

mamaadam said...

saya teringin gak nak nengok adnan sempit nih kak..akak cakap best sy lagi nak tgk huhu

Anonymous said...

Hi!
You may probably be very curious to know how one can manage to receive high yields on investments.
There is no need to invest much at first.
You may begin to get income with a sum that usually goes
on daily food, that's 20-100 dollars.
I have been participating in one project for several years,
and I'll be glad to let you know my secrets at my blog.

Please visit blog and send me private message to get the info.

P.S. I make 1000-2000 per day now.

[url=http://theinvestblog.com] Online investment blog[/url]

dilaOHdila said...

depa dok criter pasal movie ni sampai tergelak2 tak berhenti
agaknya kelakor benok erk.....

atty....aku ada nampak photog hang kat umah Cikgu CANON
dapat jumpa new blogger best gak no;-)

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室