Dec 10, 2009

Dee Kuntum datang umah

Citer ni dah lama ..sebab susah sangat nak upload gambar baru sekarang
aku dapat buat entry pasai dee datang singgah umah aku ..

Dee datang bersama Kak Tina dan Nonie (kalau tak salah)
Nasib masa Dee datang umah aku tak banjir..

Sebab ari sebelom tu ..banjir.puas lah aku ngn akak mengemop..
ate orang atas mesin basuh leaking..umah aku jadik mangsa..

Utk dee & geng..tq sudi singgah umah buruk ku yang serba kekurangan..
ate senarnya aku jarang ado kat umah ..selalu lepak umah mak ..
dee yang comey ..aku lak cam giant je..
credit to deekuntum

Sepatutnya nak suh dee g umah mak .tapi umah mak aku aritu pasar malam..
yang terkenal dan terbesar diBBBangi ...sure jem punya..sapa biasa pegi mesti tau punyerrr

jadiknya tak dpt perkenalkan dee kepada mak aku ..nextime eh ..
utk dee..terimakasih ..utk buahtangan tu.dan abis ..dah pun ...lain kali dtg lagi tau..

dee siap kasi buah tangan

23 comments:

~Zetty84~ said...

wah..bestnyer akak dpt jupa dee...
ritu masa dee dtg penang, zati x sempat nk jupa dia...
hikss...akak, tu buah tangan dari penang la tuu...hihi ;p
bila la kita lak leh jupa erk...???

LORD ZARA 札拉 said...

wah~

best tu!!!

atty's said...

zetty ~ tu ar bila nak jumpa nie ..

zara ~ besh .org kasi .jeruk..

atty's said...
This comment has been removed by the author.
e_ja said...

best kan..kenal dari alam maya smpai jumpa2 dan dtg2 umah lagi..best2..:)

Nurhayati said...

kakty kalau sis dee datang time pas banjir mmg elok sangat..leh tolong bersihkan hehehe

momguess said...

bile lah den dpt poie umah ko pulak
lalalla

neezareef said...

oo dee blk penang bwk jeruk campo..mmg sedap tuhh..

Dee said...

kty..ada rezeki kongsi sama2..ko pya masakan mmg kelaslah kty..aku rindu nk gi mkn lagi..

aku pun dh mcm adik giant je kty..kihkihkih..

atty's said...

eja ~ tu ar besh..kalo kena ngn blogger

yatie ~ tu ar ..len kali suh dee dtg time banjir..

momguess ~ meh ar dtg..ko bawak satay tau .aku rebus nasi impit jew

za ~ tu ar sedap

dee ~ len kali singgah lagi eh

rasp said...

kita nie bila lagik nak jumpa ek sis.....

Cik Wanie said...

wah dpt jumpa kak dee,
nanti nak jumpa ngn akk ngn kak dee sesama lah,
mesti best kan,
blh hilangkan kerinduan....

hik hik hik

*ayu the sun* said...

wah dee!!! brjalan x ajak! :P

atty's said...

rasp ~ tu ar bila leh jmpanie..

wanie ~ i will waiting for u ..dear .

ayu ~ itu ar ..dee jln kan nak ajak .kita kan

sueanne said...

pic jeruk tue menyelerakan..
tp cam sue makan sikit je terus semput..hehehe..

atty's said...

su ~ aah su.kdg makan sikit lepas tu sempot.lepas tu ulang lagi .tak sedau abis dah ..

Kaseh said...

oh kakty..kita yg dkt ni pun tak terjumpa2... ermm bila kak eik nak dating.. pas cuti sekolah la eh..sbb cuti skolah ni anak buah ada kat umah la kak.. so takleh nak berjalan sgt.. kalau kita kuar nati masing2 nak ikut.. haha..

||| PöJìé PööH ||| said...

Nama dia mmg Dee Kuntum ker kak?
Cute + klasik sgt nama dia :)

atty's said...

kaseh ..wokeh .nanti roger kty tau ..

pojie ~ unik kan .sesuai ngn orgnya

CuTeMiUt78 said...

wah.. bestnya... tu bukan buah tgh kty.. tapi buah2 yg diberi oleh tangan dee aahhaakkkss

atty's said...

rina ~ betui tu ..buah bertangan ..ekekek

Izan said...

buah tangan tu bstnyer... mmmmm

ikiqzana said...

dee ni mmg rajin jmpe kengkawan.. mmg patut dia ramai kwn. suker kawan gan dia.