Dec 24, 2009

Ade urusan penting ari nie

Hari ni aku 1/2 day ..
ade benda penting aku nak uruskan ..
tapi apa pun ..berserah dan redha je lah ..

aku mendoakan yang terbaik utk akak ..

17 comments:

Sitisifir10 said...

nak amik result ek...semoga dapat yang trbaik!!!

atty's said...

tq ct ..

Eazy Izzuddin said...

oh result pmr..
gud luck!

atty's said...

eazy ~ tq

Nurhayati said...

mesti berdebar2x..
ape yg dapat tu tak kira cemerlang ke tak.. kita doakan yg terbaik buatnya. hidup perlu usaha. dan usaha la tanpa henti. ;)

atty's said...

yati ~ betuui ckp yatie.kty pun tak kan marah apa pun result yg akak dpt..cuma kasi nasihat nanti .

*ayu the sun* said...

ni mesti sbb result nurul kan?
best of luck kak!

my kiss for nurul!
*hugs*

rasp said...

all the best to akak...
harus berbangga dgn usaha dia sis :)
debaran i dah settle!

CuTeMiUt78 said...

yup.. tau.. nak ambil result kan.. hopefully yg terbaik tuk akak

Dee said...

good luck utk akak!

Ena Qalinsya said...

adeh aku tak tau pape, mujur baca dulu komen2 kat atas.. Moga Kakak berjaya dalam peksanye tu.. AMIN

neezareef said...

good luck akak...kty dah ilang debo gaknye time za komen nih

nURmALa mAZLan said...

good luck kty

Mak Su said...

all the best :)

nza said...

hi.hi.hi...sama le kita, 2 org ibu yg gabrah..ttp dh ok bila result dh kluar...hope kakak pn dpt cemerlang...amin...

Liza said...

hopefully everything was ok...

zh-ena said...

result pmr dh keluarkan..