Nov 19, 2009

So Sad My Brooch missing

credit to google.

Senarnya ..aku sangat sedih ..brooch kesayangan aku hilang..pd 16 Nov 2009
aku dah ltk dalam bekas biasa..sekali aku nak guna ,.ilang tah ke mana..dah 5 tahun aku pakai brooch tu ..

dah ler kulit aku alergic..., kalo pakai brooch bese..
brooch ni sememangnya banyak kali dah ilang..tp lepas tu leh je jumpa balik..tp kali ni dah 2 ari ..tak jumpa2..

harap sgt nanti aku leh dpt balik brooch tu ..

P/S: entry ni sepatutnya aku publish 18 Nov..in the morning
sekali tah camner..aku mlm tu mimpi., yg brooch tu ade kat tudung..aku selalu pakai ..
pagi masa nak g keje..aku tingat balik .terus amik tudung tu .hoyey ..betui ar..ade ar brooch tu ..kt situ ..suka ati aku ..naik meroyan ..kalo brooch ilang..

pada akak..yg teruk mencari satu umah ..thanks a lot..
yeah .hidup ku kembali ceria..brooch dah jumpa..

masa brooch ilang..didatangi gak ngn panggilan dari mak ..
suh cek saman..ponin pala acik ..
adik aku cek kan .mmg kena pun ..
tapi adik aku dah bayau kan ..tq adik ..

16 comments:

rasp said...

kalo ada barang hilang
nak nak yg sentimental value tu...
aduuuuhhh mmg leh meroyan oooo :D
sib baik dah jumpa :D

momguess said...

aku pinjam sat jer
kang aku dh pulang kan balik tu
lalalala

mEiZ SHA said...

hehehe
da jumpe ye kak?
alhamdulillah

;D

Ietams said...

bagus tul la mimpi tu betul

CuTeMiUt78 said...

oh.. dah jumpa ya.. bagus la kan.. siap mimpi tu kty

CT NORAMIZA said...

hohhh kak, sampai mimpi, mmg betul sayanglah brooch tu kan

Dee said...

sib baik jumpa eh kty..dasatlah..dpt alamat melalui mimpi..

Sharinginfoz said...

biasalah tu benda yang ada kadang2 hilang kan....

Ms.Lilies said...

brooch fav mmg camni kak...saya pun kalo hilang yg tu hati rasa sungguh x best

zh-ena said...

nsb baik la ena takder alahan ngan brooch biasa2 nie..keja ena klu nampak brooch yg cantik confirm akan beli

POSH76 said...

nasib baik jumper kan...tulah mende kesayangan kan....lawa brooch tu...hehe

Redbloodsnow said...

hahahaha...mmg petunjuk nak kan mmpi akak tuh. nasib bek ade jumpe lg. kalau tidakkk...menonong nangis kan..hehehe

simpan elok² nnti ea :)

Ernie said...

kalau saya pun akan mencari gak satu rumah...
benda yang kite sayang bila dah hilang susah wooo

dilaOHdila said...

mesti banyak kenangan tu atty....
sayang kat brooch ni mesti ada cerita disebaliknya kan;-)

teddy_froggy said...

hahaha..
strong chemicalbonding betoi la..
huhu

Ena Qalinsya said...

smp gitu skali ko ilang brooch ek ish..ish..ish..