Nov 30, 2009

Hari isnin kembali

Puas ke bercuti ?
kalo tanya memang tak akan puas.
cuti kali ni aku agak kepenatan ..
asyik berjalan ..driving.. sana sini ..

rasanya aidiladha lagi meriah dari aidilfitri ..jalan jer..
ngn ujan lebat..sampai tak nampak jalan pun ..g beraya.

ari ni isnin..fir ke sekolah ade kelas tambahan ..
aku lak keje..tp bz skit.prepare gaji .lom gaji-gaji lagi nie..

29 comments:

FIESYAH said...

selamat kembali bertugas....
& selamat ari isnin...

e_ja said...

salam isnin kty..:)

ooo raya haji pun pi beraya yer..menarik tuh.kitaorg raya haji ialah raya dan makan..ishh..ishh..hehehe..

LORD ZARA 札拉 said...

gajiku pun tak masuk lagi kak~


T___T

Lina said...

selamat ari isnin... la siannya kak ty x dpt gaji lg ker

Diarihatiku1976 said...

eermm cedihhh.. raya saya hanya duk umah...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yerr..cuti sgtt penat..bkn pnat braye..tp pnat bnde len..wuaa..malasnyerr nk keje..

zh-ena said...

selamat bekerja semula

Dee said...

aku pun bru arini gaji kty..

||| PöJìé PööH ||| said...

Xpelah Kty, cuti gak kan..
Mcm sy nih koje2 xsudah²..
Daging byk x?
Meh bak sini sket..

☆ lieya latif ☆ said...

betoi tu kak...kalo boleh mau cuti lagi kan....oo akak lagimeriah raye haji yeak...lain tempat lain carenye kan kak.....

Reban Ayam. said...

Yeah Sunny monday,have good works!

nURmALa mAZLan said...

ye la kty..rasa aidiladha kita cam lagi meriah dari aidilfitri kot..alhamdulillah

grow2g3th3r said...

memang sangat bestnyer kalau cuti lamaaaaa.... leh lepak2 dan berehat puas2.. tapi leh percaya ke utk berehat? nan adonyer...........keje umah pun tiba2 jadi banyak.. adoi.. time tu lah nak kemas macam2.. tensen..

adenium said...

nih dah nak abis gaji dah kakty..hehehe.. :-(

CuTeMiUt78 said...

senin yg agak bz ya kty

JMR said...

tang prepare gaji yg best tuh..:-p

LotsOfLove-Pearls said...

puas dah bercuti..
hehe..

lily lotus said...

buat kerja kak jgn tak buat

Ena Qalinsya said...

erk! gaji aku dh tinggal sparuh, camne ko lom dpt lg ni?
aku pun tak puas coti, siap pk lg pg td nk bgn, arini ari pe? bila igt trus bgn, kalo idak mau tersasar tdo aku huhuhu

nza said...

meriah sungguh tu...

Nana said...

saya ni sebab ada org kawin je kt kuantan tu yg rasa meriah.klw raya kt kl mmg xde apa la

*ayu the sun* said...

mmg tak puas cuti kak!!!

kak ty... seksyen 7 bangi ade kedai sup sedap ek?

... said...

Saya masih bercuti. Cuti ada 20 hari lagi. Yahoo! Google!

atty's said...

ayu ..rasanya banyak ayu ..g sup ketin ..

neezareef said...

prepare gaji? uncle kt bwh msti happy klu tau nih..hihi

Mak Su said...

salam selasa atty :)

[-suziey-] said...

hai kty..lama xmasuk blog dh..so lama jgk la xkomen kt sini..hehe..hmm mmg xpuas cuti la kty..kalu sy setahun cuti pn blm tntu puas..hahahaha..

ikiqzana said...

mmg x puas cuti ktty.. klu bole nk cuti sesama gan anak2. hehehe.

Ernie said...

saya pulak sambung sampai hari isnin.
takde jalan ke mana pun sebab hubby kerje..
rasa macam best pulak duduk kat umah urusan anak-anak.