Nov 13, 2009

Bengkel Keibubapaan Tadika Kemas



Aku menghadiri Bengkel KeIbubapaan ajuran Tadika Kemas
yang bertempat
di Tadika Kemas Pangsapuri Jubli Perak Fasa 4 Bandar Baru Bangi
ade dua ceramah yang diberikan ..

ceramah pertama tajuknya : Anak ku Permata Hati ku..
yang disampai kan oleh Tuan Sulaiman Amin..(muka dia cam Harun Salim Bachik), akak lah yg sebok kasi tau ..aku ..aku yg rabun ..mana lah nak nampak.
masa nak balik baru aku tgk betui2 ..lor ..mmg sama ..

ceramah ke 2 : Mengenai cara2 menyimpan makanan di dalam Fridge..dengan cara yang betui ..supaya zat makanan terjaga..

lepas abis ceramah ..di adakan acara memasak ..snek yg berkhasiat utk anak2..

aku tak dpt tumpukan sangat ate aku tak sehat ..kan ..
tapi bengkel macam ni ..memang elok utk para ibubapa..
cuma semalam banyak ibu-ibu sahaja..ate buat ari bekerja kan ..
jadi kebykan bapa adalah bekerja..

ada acara mewarna..semua murid dpt hadiah..
ibu2 dpt makan..itu acara yg aku tunggu..hehehe.

12 comments:

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. acara makan2 yg ditunggu ya kty..
emmm bagus kan bila ada bengkel camni

honeylanz said...

besh jugak join bengkel cam gini..

LotsOfLove-Pearls said...

best gak sesekali menghadiri bengkel mcm nie.

*acara makan semua menunggu. Aku pun suka makan :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahhh..bagus gak ade bengkel keibubapaan ni...

wantie said...

Memang minat sangat kalau ada acara- acara cam gini. tapi kan kat Penang ni non ado ler sebab banyak kindergarden. Tadika kemas cam tak nampak plak kat mana letaknya..

Kalau ada cam ni kat tempat haku, nak gak join. ambik cuti pun sanggup tau.

cHeRyNa PiReS said...

bagus bengkel nieh. mengingatkan sha pade pelajaran KH. hehe. tp tak semua tadika ada kan? takde pulak dengar kat sini.

ratna said...

kak.. share2 ler cam ner nak menyimpan makanan dlm fridge..

atty's said...

ratna ~ takde apa sgt ..cuma kalo sayur atau buah yg dibungkus pakai kertas ,elak disimpan terus di dlm fridge..

Yan said...

lame tak menyemak kat blog kakty...

kakty tak sehat yer..
yanpun same... batuk2 lg nih..

ape snack yg elok tu kak?

neezareef said...

bagus gak kemas ni wat bengkel camnie..cuma participant je la x penuh klu wat hari keja gini

zh-ena said...

klu aktiviti yg sebegini mesti kaum ibu yg dtg kan..yg bekerja mesti amik cuti..tapi kaum bapa tak join pun

Dee said...

wah kty..sonoknya..makan2..