Oct 10, 2009

Satu hari di Alamanda..

Ini citer zaman datuk purba..dah ..berabad lama..
masa osim buat promotian kat alamanda..masa cuti raya .
tapi nak gak ltk gambar..nya ..

jadik layan gambar ye...!





besh dpt urut kaki kat mesin tuh ..

32 comments:

rasp said...

mmg best ooooo dpt urut kaki..
nak nak kalo dah penat berjalan seharian kan...layaaannnnn!!!

ibu_umairah said...

bestkan kak..dapat urut kaki!!!!so aka beli tak?..hee.heee.kalau beli bole tumpang pakai

Dee said...

aku pun suka kty..try2 ni..dpt free massage...ekeke..

farish H said...

best kusi urutt

syanis said...

klu dpy beli lagi best kan kak ty

Redbloodsnow said...

eee..zie teringin giler taw nk pi urut kak kat mesin urut kaki mcm tuh. spai skrg x kesampaian..citt

hehe

☆ lieya latif ☆ said...

kalo duit telebih2 mmg nak sangat beli bende ni kak, lieya ni selalu berhighheel...lenguh bile balik keje...kalo dpt berurut cenggini...perghhhhhhhh sorgaaaaaa

CINTAMANISZ Lite said...

pandai pihak pengurusan alamanda tu ye..
diorang tau org penat dok meronda situ..jadi disediakan mesin urut kaki ni. Kena bayar ke?

atty's said...

alona ~ free je test masa diaorg buat promotion ..nak tido situ pun leh aritu ..

ikiqzana said...

mmg syok sis.... bila dpt mesin urut mcm ni..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhh..beshnyerrr..ilang lenguh bjalan2..

POSH76 said...

bessnyer dapat urut kaki free...hehe

@--- Sueanne ----@ said...

kelakor tgk fir..
macam katil dibuat nye..hihihi

Izan said...

tgkla firdaus relax abis.. hahahahah

FIESYAH said...

ada cadang2 nak beli ke kak? fir layan ek!

zh-ena said...

mmg lega bila dpt urut kaki kan

[-suziey-] said...

perghh layan urut kaki syiok ni..fir tu xsampai ke kakinya..ekekk:p

Mak Su said...

klu maksu jumpa senaman goyang pinggul tu, tak koser maksu nak terai..malu weh... hehehe

IEYNA said...

lps shopink, rehatkan kaki...hihihi..

Diarihatiku1976 said...

asal ada ekk .. janji update blog... ahahskss

atie said...

Uiikk, ingatkan along sorang duk kat mesin tuh, rupanya seme sekali, cayalah ko ty......hihi.Best ke????

viruspadu said...

lepas urut terus makin sakan la shopping nampak gayanya :p hikhikhik

Pocket said...

pocket pernah gak try yg sluruh badan nyer, memang besh!!
tp mahalnyer!!
kawin n mintak bini jer urutkan murah lagi kot :D

cHeRyNa PiReS said...

kalau ikut pocket cakap tuh kan kty, maknanya...susahlah nak suruh hubby urutkan...(sha yang tak kawen berkata)

*ayu* said...

fir yg paling best.. siap berbaring lagi!!! jelesss!!! nak urut kaki gaaakksss!!! :P

zino said...

free ke tu..

honeylanz said...

tetiba lak kaki pun rs lenguh aja. ahaks..

julie^beth said...

fir pon layan....

ZARA 札拉 said...

Osim~

bestnya~

harga pon best~

huhuhuhu~

wantie said...

kalau la aku kaya dah lama aku rembat benda alah tu..

oleh kerana terkena virus ekonomoney... telan air liur jer la.

Kalau lenguh kaki ke tangan ke.. en usben ler yg jadi mesin osim plak....

FazidElias said...

rasa ringan aje lepas tu kan kakty.. patut ada pusat mengurut automatik macam tu laa.... kalau nak membelinya, lamaaaa nak pikirnye

CuTeMiUt78 said...

wah.. klu ada sebijik kat umah camtu.. seronoknya..