Oct 29, 2009

rupanya ku punya sedara sebelah taman je..

Masa kenduri kawin ct aritu ..
mak kasi tau aku ..yang kita punya sedara jugak kat Bangi..
mak tunjuk address ..sekali aku tgk ..lah ni sebelah taman atty je mak ooi ..

kedian..mak aku ..bawalah berkenalan ngn sepupu ku itu ..
sepupu ku itu pangkat anak buah ..kepada emak ku..walupun dia tua ..3 tahun dari mak ..
nenek sepupu aku tu ngn nenek mak aku ..adalah adik beradik , jadi dia sepupulah pada mak aku ..cenggitu lah kot..jadiknya mak sedara aku

itulah ..kecik je dunia nie..
setelah 24 tahun aku duduk kat BBBangi ..
baru lah tau ..ade sedara..nasib tak terjatuh cinta ke..apa ke.
gaduh tengah jalan ke..(Aku tak suka cari gaduh tau..hehehhehee)

takpe..lepas ni dah tau ade kulaan..
leh contact..selalu .mengeratkan silaturahim..
itu aku lom jumpa anak2 dia ..lagi.tah2 kawan aku sendiri ...hehehehhe

23 comments:

cHeRyNa PiReS said...

Nasib baik tak jatuh cinta...

---> adoi kty...ayat tak menahan tu:)

POSH76 said...

kecikkan dunia silap2 jiran sebelah umah takpun rakan seblogger...sapa tau..hehe

kita tetap sedara seislam...hehe

atty's said...

sha ~ tu lah pasalnya ..

posh ~ aah kan ..tah2 rakan blogger ke..

Dee said...

eloklah dah kenal kan kty..leh pjg2kan silaturrahim..

suhaila-ab said...

samala ngan aku kak..duk melaka dah 10 thn baru tau ada sedara duk melaka ni jugak...hehe...balik kg kemain sembang..

Nurhayati said...

mmg dekat betul duniakan.. tu la nasib kakty tak jatuh cinta hihihi

honeylanz said...

now dah tau leh selalu ziarah menziarahi pas ni

LotsOfLove-Pearls said...

mujur xpernah jeling2 sebelum nie..
huhu..

alahai keciknya dunia..

Anie said...

he...he....nasib tak jatuh cinta yer kty

neezareef said...

tu arr kty..biasa lah tu

[-suziey-] said...

ler dekatnye..hehe..what a small world :)

rasp said...

time2 kenduri kendara tu kkdg mcm2 maklumat terbongkar :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hahaha...dunia ni mmg kecik kn k.ty...

CikguZue said...

bangi kat mana tu...ntah2 sedara gak ngan kita. mana tau,kan. hehe...

ilLa said...

dunia ni mmg kecik la kan...pusing² kat situ gak...

CT NORAMIZA said...

hehehe..tah2 penah jumpa kat pasar ke apa kty, tp x tau yg tu sedara, lawakkan :)

lieya shayunk said...

hehe...boleh plak camtu kty...nasib x berbalah...kalo x memang nasib la berbalah sesama saudara...ngeh3....;p

CuTeMiUt78 said...

lor.. gitu ke... eemmm ok la kan.. dpt mengeratkan silatulrahim gitu

lily lotus said...

kecilnya dunia ekk...

Faizah_Haris said...

hehehe kakty...tah2 kite sepupusss gak? :P

ikiqzana said...

betul sis.. kecik tul dunia ni kan..

PerantauSepi1306 said...

ayat jatuh chenta tu tak bleh tahan la.... hehehehehe...

nza said...

2lh..kekdg kwn tmpt keje tu pn sdara mara pada hal dh puas gaduh2 manja...hi.