Oct 2, 2009

orang raya..sebok nak mandi kolam

Masa kitaorg beraya di Sg Petani..
gi merisik bagai ..jalan2 tempat orang..
budak ..tembam si Firdaus nie lak ..
sebok asyik nak terjun ..kolam jew

adik..
tak senang duduk..nak makan ..ke ..nak apa ke..
semua takleh ..sebok ajak mandi kolam ..
yang jadik mangsa..pakcik yoy dia ar..
dia nak pakcik yoy dia jew yang temankan ..
dia mandi kolam ..
sampai kan pakcik yoy nak makan ...pun..
fir suh cepat2 makan..siap ..dia makan..apa yg ade kat pinggan pakciknya itu
nak kasi cepat abis supaya ..pakcik yoy dapat teman kan dia mandi kolam,..
jadiknya percutian kami nie ..lebih seronok ..adalah utk firdaus..
selain bakal perantin..hehehheh

fir ngn pakcik yoy nya ..

33 comments:

farish H said...

best tu mndi kolam hahah

@--- Sueanne ----@ said...

seksinya firrrrr..heheheh

qyla said...

bestnya mandi kolam..

alang-alang pge merisik smua tu..

bek mandi kolam kan..bagus cadangan anaknya tu


hihiihihihih

ZARA 札拉 said...

amboih kak~

hehehe~

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..fir cm adek n..yaya..pntg jmpe pool..msti nk terjun..N x kose nk lyn..huhu

nasazfrog... said...

uhh sesekali dapat mandi kolam kak mmg teruja lah,, ala syok apa mandi kolam.. :)

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hi,.. mesti la fir seronok kan.. sebab dpt mandi kolam

Atie Yusup said...

mmg best mandi kolam ni wei

Nana said...

amboi sonoknye depa mandi kolam ek..hehe..

MuMMy 2 Haqq said...

budak2 ngan air tak dpt dipisahkan...hehehe

Mrs Taj said...

akak tak terjun sekali ke? huhuh

atty's said...

ARNI ~ TU AR..PANTANG NAMPAK AIR..

MRS TAJ ~ KTY JEJAK KAT KOLAM TU PUN TAKDO..

nURmALa mAZLan said...

biaq je la fir tu nak mandi kolan..sesekali kita pon jakun tgk kolam kty..ahahaha~ syok wooo

cHeRyNa PiReS said...

panas2 nirh mmg best mandi kolam...sha pon nak sangat mandi kolam nieh..tp mandi kolah je dpt:P

LotsOfLove-Pearls said...

saya juga suka mandi kolem..

seronok..

lily lotus said...

tu namanya mandi hari raya dalam kolam :D

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

amboi berendam di hari lebaran...hihihi... =D

[-suziey-] said...

hahahaa..suka btol dia main air..sejukkan badn kot..ye la cuaca pnaas kot..hehe

neeza said...

mane ley tahan kty x terjun kolam dpn mata

rasp said...

budak2 gitulah sis...dok kat hotel, ada swimming pool...benda lain dah tak nampak...asyik nak tuju situ je hehehehhe

Dee said...

budak2 kalau tgk pool mmg cam memanggil2 kty..hihihi..

Hotmama said...

atty, sg petani kat mana eak?

CINTAMANISZ Lite said...

Rugi ler kalo dh dok kat penginapan ada kolam renang tak masuk..rugi..rugi..

Tapi Fir mmg tidak mensia-siakan peluang itu..bagus Fir..

psst; Mandi kolam renang tu sebenarnya dh masuk sekali dlm rate bilik, kehkehkeh..

kirana said...

Sonok nyer zaman kanak2 kan? Bukan diorang tau susah senang org tua2 nih! Sungguh indah kenangan dulu2, tatkala mandi di sungai dan dikejar oleh ibu sbb lambat balik dari sungai.

Eazy Izzuddin said...

lama x mandi kolam neh...
padahal kolam blakang umah ja...
igt esok nak mandi lah...
xD

~sall said...

ok la tu, dah penat2 beraye kita mandi2 la pulak, kan fir.. pakcik yoy ngan fir sama2 tembam.

Ena Qalinsya said...

sambil nyelam minum air la tu ty..kalo aku pun alang2 trojun gak kolam tu ekekeke

*ayu* said...

budak budak g tu ah kak... ahhahahaa..akak x join sekali ker? :P

atie said...

wah, g merisik ko ty, hihi. memang fir seksi tuuuu....budak2 memang suka main air, org tua pun kihkih

mEiZ SHA said...

HEHEHE
swonok layan dorang ni kak...best je..:)

zh-ena said...

bdk2 mmg seronok klu dpt berendam dlm kolam

Jasfyra said...

budak2 kalo jumpa swimming pool tu je la kejenya kak..hihi

mummYaeesh said...

percaya ke fir jek nak mandi..k.ty tak terjun sama ke??hahah.. klu weols pun pantang nampak pool..harus ku jd badak berendam..woohoo