Oct 3, 2009

Beraya ..sambil pakai mask..mencegah H1N1

fir suka betui beli mask nie ..
asal nampak nak beli ..ade dua dah ..kaler kuning ngn biru tu
tu baru jew beli masa raya aritu ..
asik pakai jew..walupun tengah beraya..bagi mencegah H1N1..

gambar nie lak aku snap masa
kami benti kat R&R..masa otw ke tanjong malim.
R&R yang penuh sokmo..
fir lak..lapo..bese ler..dia suka..potatochips..tu yg sakan dok ngunyah..

21 comments:

kojah said...

hihihi mask moden ek...

Abang Long said...

Apa kata kalau orang dewasa beraya pakai mask ?

aRe_uDear said...

huhuu.. kalo pkai n tetibe tranform bebetul kan best yer dak kak atty wakakaaa..

zh-ena said...

hehehehheeh tak dpt le ena nak pki mask jenis tu..

klu ena pki confirm semua ketawa berdekah2 eheh

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.heh.. bagus2... bagus2.. terus tutup muka gitu.. eemmm fir, masa beraya pakai mask tu.. byk tak dpt duit raya.. kot la org takut nak beri duit raya

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kahkahkah...tuh bukan selamat dari penyakit H1N1 jeh tu...kus semangat topengnya! =D

cHeRyNa PiReS said...

brape byk baju melayu si fir nieh atty?

watie said...

fuyoo canggihnya mask dia nak satu hihihi

selamat hari raya maaf zahir dan batin

atie said...

Wah, canggih tul mask fir nih, kalau budak2 kat umah ni tengok sure nak jugak tuh....macam2 fir ni tau,

suhaila-ab said...

ni mask paling selamat...mahal nih..

Nana said...

kah..kah..kah..ingt kan btol2 pkai mask yg btol2 tu hehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wah...x tahan fir pnyerr mask...

dilaOHdila said...

salam atty
kalau cam tu aku pun nak beli gak lah satu
hang jangan terkejut tengok aku nanti erk (hehhehehe)
boleh geng ngan si dak Fir

mummYaeesh said...

perghh betul punya cegah ni.. jgn kata h1n1, selsema burung pun takut nak hinggap..hiks

Ruziawati Bukhari said...

selamat hari raya kak..

anak2 t kalau tgk mask fir ni.. sure suh t beli jugak.. hehe..

Wawa_Nadwa said...

hahah!
mmg mencegah btoi ni.
hiks!
bleh napas tak fir??
=P

||| PöJìé PööH ||| said...

astaga!!
ini klo org tua dtg nih pun tkojut!!
ini otomen mana singgah dtg beraya umah aku!
ahhaa!

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

kak atty, mask tu serupa sebijik sebijon macam farhan pakai masa raya pertama saya haritu. heheheh

Izan said...

hebat tol la mask ni. bagus2...

rasp said...

kahkahkahkah...baru le budak2 pun semangat nak pakai mask kan...

PerantauSepi1306 said...

uihhh mask fir, virus tu pun taku t nak mai.. ekekeke... yg muncung sedap kat tangga tu awat chek ooiii ;D