Oct 10, 2009

2012


sekadar wayang je..tapi takleh percaya..
mesti ngeri nie kalo tgk..dah tak sabau ..nak tgk ..

p/s: akak ko banjew mama lak eh ..

17 comments:

zh-ena said...

mmg ngeri kan ak tgkk..ank2 byk dpt duit raya blh la paw erk k.atty

julie^beth said...

akak, meh belanja kak julie sekali.. hehe

honeylanz said...

mmg teruja nk tgk gak!

Dj Epoi said...

Tolong PAW kat Gua sekali heheheheh

ZARA 札拉 said...

sila tengok kak~
pastu buat review~
hehehe~

Aspalela said...

saya dah tgk sedutan cerita ni kat youtube...

mmg mengerikan bg hamba Allah yg kerdil mcm kita ni kak! Kita tak mampu nak menghalang andai kejadian ini betul2 berlaku nnt..tp mmg akan betul2 berlaku...

takut nye saya nak melangkah ke tahun 2012

wantie said...

kalau ler benar benar terjadi ...

kat mana aku masa tu ek? kat tengah laut ker atau tengah kena bakar ngan api yg membara tue...

ya Allah peliharalah hamba mu ini..
Amin...

Syima Syaz said...

nak tgk gak la

FazidElias said...

dating berdua aje ke kakty....hehehe

mEiZ SHA said...

citer ni yg ninie tgu2 kak..;)

farish H said...

kompemm rizz tgok..xsaboooooooooo!!!!

CINTAMANISZ Lite said...

Sy pun tak sabar nak gi tengok kty...
Jom ler gi sama2 nanti, hehe..(bukan main!! hehe)

nadrahfihil said...

teringin nak tgk cite nih.

Diarihatiku1976 said...

tadi saya gi tgk wayang ada promo citer ni.... mcm nak tgk je.. best nampaknya

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ishh..lamerr nyerr N x tgk muvee...

CuTeMiUt78 said...

ish.... cam ngeri tapi best je..tgk..

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇