Sep 30, 2009

Tetamu tak disangka dtg berkunjung..

Maghrib semalam ..sedang aku bertungkus lumus memasak..
atas permintaan anak2 tersayang..aku..
sedang aku bertukang kat dapur..aku dpt panggilan hangit ..dr seorang teman blogger..

yang kata ade berdekatan area umah aku ..
ate berkunjung ke rumah saudaranya ..
jadiknya aku terus lah ajak teman ku itu ke umah setinggan bertingkat ku ..
langkah kanan betuilah teman ku itu .
dapat merasa..kehangitan sambal2 aku ..

tah sedap ke idak .aku masak..
kalo utk tekak aku ngn anak..tu kira..dah kalah 5 star otel..

utk teman ku..thanks ye ..sudi dtg..
len kali kalo ade area situ lagi..dtg singgah..jgn malus2..tau..

ok mari kita tgk sapa..kan teman blogger ku itu..


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v






tak lain tak bukan ..sapa lagi kalo
bukan deekuntum..
tq dee...sudi singgah umah den..

24 comments:

Dee said...

copeknya kuor..hehehe..sodap kty..bertambah2 den mkn..mmg kalah hotel beribu bintang pun..tq sudi layan tetamu yg x diundang ini..kehkehkeh..

atty's said...

wakakakka..kalo lambek kang ..basi citer eh dee,.,.

nie bersusun nunggu list eh kuar..

Wawa_Nadwa said...

ishh..
akk bile nk wat open house ni.
wawa nk dtg,
hahha.
=P

rasp said...

waduh ini tetamu betul2 beraya ek hehehehehe rezki tul dpt makan masakan lazat mu itew :D

neezareef said...

dee dtg sorang ke tu..gamble ko dee..terjah umahkty..hehe..langkah kanan lak tu..

IEYNA said...

bile lah ina nak smpi umah kak aty ni...huhuhuhuhuu

atty's said...

wawa ~ takdo buek open house..sbb weekend..fullu booking ade ..kenduri..meh mai umah malam2..

rasp ..meh ar dtg umah..

za ~ kalo turun bangi ..mai umah tau ..

ieyna ~ meh lah dtg beraya..umah kty na..

[-suziey-] said...

ade gk g bangi n kajag..tp camne nk roger kty..no phone pn xdek..hjehe

atty's said...

loh..suziey..camno lak leh takdo nie..

FIESYAH said...

wei nampak kecik moleh je ye dee ni...terjah sungguh...

nURmALa mAZLan said...

wahhhh!!!
nak langkah kawan jugak boleh??
ehehehe~

atty's said...

dee ~ mmg kecik je org nya ..comey lote..gitu

mala ~ terjah ar..kang takde umah ..kang..ekekeke .

eya said...

mn anak2 kak dee ek? dtg mkn sensowang je ke..x ptt2

CuTeMiUt78 said...

wah... langkah kanan ya dee... dee, dtg sorang2 je ke... emmmm bila la kita nak smpi sana yo

fazemy said...

Wahhh bestnya dpt beraya...saya tak start lg raya kat KL. sob sob..

lily lotus said...

dee mai sorang ke..askar2 dia mana..hehe

Hezesuze said...

wow awat sekuntum je yg dtg kty????? ekekekeke

ratna said...

daaahhh agak dah.. mesti tu dee..

Mak Su said...

tetamu datang membawa berkah :)

Ena Qalinsya said...

nnt aku mai KL, aku nk hint gak ko la..nak pulun abis2an makan kat umah ko leh ty? hehehe

El-Zaffril said...

Nak menyinggah... tatau alamat

atty's said...

ena ~ boleh saja ..

el..nanti koling2 ..ar ..

nza said...

Bestnya dpt jupe tmn bologger secr directkn.....

mummYaeesh said...

weols nak gak rasa kehangitan sambalmu itu..woohoo..jelesnye..tak jupe2 lagi si dee ni..adeh