Sep 14, 2009

Sopink Kuih Raya


sabtu aku ke Nilai 3 bersama mak..
teman mak cari biskut raya , kepek2 skit..
lepas ke Nilai 3 ..aku ke Billion Bangi..
sekali tengok harga kat situ lagi murah dari kat Nilai ..

Kat Billion mak rembat sepsang baju lagi..cantek..glemer..vogue kalo pakai ..ehehehhe..
selesa aritu aku sopink ngn mak ..sbb firdaus tak ikut..
kalo tak .asik dgr dia merengek je..

15 comments:

farish sinclair said...

krepek kak 1 hehehe

Nurhayati said...

byknye kerepek2..
yati tak soping lagi kerepek ngan kuih raya.. jumaat ni kot beli hihi

cHeRyNa PiReS said...

beli kerepek ape tuh kak atty?
rase macam nak pergi billion jugak nieh...teringin nak usha sepasang baju lagi.

lawa2 tak baju tahun nieh...?

Dee said...

confirm bila fir dh beso x larat nk ikut gf gi shopping..hahaha..

CuTeMiUt78 said...

wah... sure kty byk memborong ni :D

atty's said...

cheryna ~ baju kt billion lelawa..

dee ~ tu ar ..dia byk songeh apa tau ..dia nak pow mainan dulu ..

rina ~ skit jew ..

Dakjaat™ said...

utk dakjaat takde ker???? di perantauan ni .. takde balik .. uwaaa!

neezareef said...

za pn dah siap la rasanye sopink kuih ngn kepek nih..klu ade balang kosong kang aku pecut g kdai bli..wakakakak

ZARA 札拉 said...

kak~

kirim sekali kerepek bulih?

hehehe~

syanis said...

ain kuih raya x banyak pun thn ni

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..k.ty..raye t jgn lupe jmput N taO..nk mkn kepek puas2..

☆ lieya latif ☆ said...

lieya dah sopink gak kak kuih raye....byk beli ngan budak opis jek...tapi tu laaa..kerepek2 gak yg lajukan...sekejap jek balang abis....kdg2 tuan rumah pun ngap2...sambil tgk tv...keh keh keh

Zura said...

memcm jenis kacang ade jual...

rasp said...

budak2 nak2 yg lelaki mana nak ikut sgt gi sopping mopping nie sis...kalo ikut pun, kkdg muka muncung je kan hehehehe

nza said...

wah, shooping kerepek lak ye...dh dkt raya kekdg mula le naikkn hrga brg.....biasakn kat Nilai3 brg2 murah.