Sep 29, 2009

Sg Buloh -Raya ke dua pagi buta

Raya ke Dua seawal kol 5 pagi aku dah bangun..
dah ler malam tu tido lambat..jadiknya muka aku pun sembab aka bengkak mata ku
tak cukup tido ..

siap-siap semua dalam kol 6.15 gerak ke umah mak ..
amik mak semua..hangkut semua barang ..bekal dalam kete ..
kami terus gerak ke Sg Buloh ..kedai Kassim Canai kat sG BuLoh.

Pakcu Aku lah ..sebok suh kami singgah bfast ..dulu seelom kami gerak ke destinasi kami ..
jadinya sambil beraya seawal pukul 7 pagi ..
kami sarapan free ler kiranya ..

rajin sungguh Pakcu..raya ke 2 dah bukak kedai ..
nak buat camner kan ..orang keje sendiri nie..tapi takpe..usaha tangga kejayaan..

oleh kerana kekenyangan ,...kami langsung tak jamah bekal yang kami bawak..
udahnya sampai destinasi baru lah kebulur..

mata aku yang bengkak tak cukup tido..
cousin aku yoy drive..


kami pergi ke mana..nanti aku kasi tau ..
kami pergi 2 kete ..

16 comments:

cHeRyNa PiReS said...

oleh kerana kekenyangan ,...kami langsung tak jamah bekal yang kami bawak..
udahnya sampai destinasi baru lah kebulur..

---> perut pon kadang2 mengada2 jugak...hehe...so, ape jadi bekal tuh ye?

FIESYAH said...

jauh perjalanan tu kak...ke mane agaknye tu ye?

Cik Wanie said...

cik wanie tahu ke mana kak atty pegi,
jeng jeng jeng,

jgn jeles tau sbb cik wanie dah tau,
wakakakakkakakakaka
(gelak shaitonnnnnnn)

Abang Long said...

Nasib baik beraya dengan dua kereta, kalau berkonvoi dengan 10 kereta macam mana ? Hehehehe


Tolong jawab soalan ini. APAKAH KUIH ATAU JUADAH YANG PALING DISUKAI SETIAP LEBARAN ?

TERIMA KASIH :)

[-suziey-] said...

umangaih..raya kedua dh bekpes roti canai..hehehe..lps ni bole la singgah kassim canai kt situ pastu btau nama kty..msti dpt free kan..ekekek:p

a-as said...

Dear kty,
Wishing that the spirit of Eid-ul-fitr be with you today and always... selamat hari raya sis!!!

@--- Sueanne ----@ said...

kty..sg buloh kt ner?
dah dekat ngn umah kite tue..hehehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh...jln lengang x k.ty pg2 gtu..

jane_doe3328 said...

fuh, semnagat raya yer kty

neezareef said...

awalnye kty bangun..sama la tdo manjang x ckp je raya..last2 raya ke3 tombang tghari buta g mkn kenduri kawen..wakakak pdan muka

Dee said...

gi utara eh..x sabar nk tau cerita..

rasp said...

semangat tu nak beraya pepagi...
kemana lah pergi nya tu ....

Maswani said...

salam kty..raya sakan tu..mana hala yg dituju tu ekk?

CINTAMANISZ Lite said...

Haa..nak pegi Aloq Staq kan?? (eh! konfiden je jawapan tu..) hehe..

atty's said...

abglong ~ atty suka makan nasi impit + kuah kacang ..

CuTeMiUt78 said...

emmmm jauh perjalanan tu kan.. :D