Sep 29, 2009

Sampai Ke Destinasi

Aku ingat jauh sangat lah destinasi aku nak pie tu kan ..
tak sempat aku borak2..gossip2 wit my cousin..
udah sampai rupanya ..

peyut pun lom lapo..
udah sampai ke tmpt yang hendak ditujui
..rehat dalam satu jam
lepas tu..tunggu orang dtg mai amik kami ..
kami nak pegi merisik..
kami akan ke Felda Teloi Timur
sapa tau kat mana nie..hehehe..
pikir ar sendiri ..
utk merisik..bagi pihak Ismail..cousin aku ..

masa otw nak balik..
ade kejadian berlaku
di mana kami sesat..hari dah gelap ..
ingatkan apek kasi direction jalan tu tipu kami..
rupanya dia idak lah tipu ..cuma kasi
shortcut..tp jalannya punyalah teruk..
apa2 pun alhamdullillah semuanya berjalan lancar..

kali nie adik nak lak ikut.. posing depan otel.. kami menginap di Hotel Sg Petani Inn
akak dah berbaju western.
adiklak setia berbaju melayu ..
dari raya 1st sampai raya ke 3
buah tangan utk pihak perempuan
hasil tangan yan
buah tangan dari pihak perempuan ..utk kami
tak cukup dalam umah ..
cont lak bincang lagi kat luar..
lepas nie aku akan upload gambar semasa kami beraya
di Sungai Petani dan sekitar Felda Teloi bukan kampung aku ..

to CikWanie & Pna mama oja..kakty tak sempat ketemuan ..sama korang..huhuhuh
terkilan sangat tau .takpe..kalo ade sumur diladang..lainkali kita berjumpa lagi.

12 comments:

FIESYAH said...

g merisik rupenye...ni 2 dlm 1 ar beraye & merisik sekali...

DYLA said...

bergaya nyer si kakak....

jauh kty jalan raya ni...

Cik Wanie said...

kan da ckp,
wanie tahu akk kemana,
wakakakakka,

x per kak,
nanti kita plan,
akk dtg sini,
blh wanie bawak akk g jln2 kan:)
hik hik hik...

(akk naik bas sudehhhh)

- Leena - said...

eiii gi merisik yer...jauh benau kak ye berjln time ghaye ni...tp mmg kekdahnye gtulah...mgu dpn ina de undangn kawen...

Nana said...

wah 2 dalam 1 ni, braya sambil merisik.

neezareef said...

amoi jauh g meminang...wah mak kty nk bg keta porshe ya..hehe

honeylanz said...

time raya ni ramai yg buat kenduri kawin & btunang ;)

Dee said...

oh..gi merisik upernya..hehehe..bestlah skali skala jln jauh..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

oo..anta merisik ke...

p'na mama oja said...

so merisik tu dah kira on la tu ye kak??

kat Felda tu ank sapa? kot² la kena sedara ke mana la tau..hihih

tu la wat x roger p'na masa sesat tuh.. bole sy kc direction.. tah² akak lalu depan umah p'na.. klux x leh singgah.. hihih..

rasp said...

hahahaha caption u kelakar lah sis...

CuTeMiUt78 said...

wah... smapi nun ke utara sana aarrr p merisik.. clllaasss gitu tau..
hik..hik.. anak dara ngan anak bujang kty kemain lagi bergaya gitu

walllaa... hantaran 1 juta.. siap ada porche tu..