Sep 16, 2009

Projek Amal - Nurkasih Ramadhan

Projek Amal yang berjalan secara sederhana
tapi meriah bersama-sama anak2 yatim Limpahan Kasih Puchong berkat
kerjasama dari Tkb Fotopages,Shawal AFC,
ATC Eng & Global Cool Enterprise,
warga istana negara serta orang2 persendirian.
Terimakasih kepada semua yang menjayakan projek amal ini.

lets the pics do the talking !!!

shawal AF& Wakil dari ATC Engineering serta Global Cool Enterprice



picture credit to pidah & mirajohar

orang kuat disebalik projek amal..azue & alim .
semoga kalian berdua dimurahkan rezeki selalu ..amin.




17 comments:

Dee said...

meriahnya kty..moga kalian semua dirahmati Allah SWT..

CuTeMiUt78 said...

EEMMM.. ha'ah kan nampak meriah gitu..

Hezesuze said...

wah meriahnye bdk2 tu kan...sonot tgok dowang gumbira...entah2 sedih kan...

p/s syukur masih ada ibu bapa...

liwaniel said...

meriah majlis tu..

farish sinclair said...

cm syawal je tu kak

aRe_uDear said...

alhamdulillah bagusnyer.. siap jemput artis lagi..
panjang plak rambut si syawal tuh.. huhuu

honeylanz said...

masa mcm nila ambik kesempatan mengembirakan dorang kan..

cHeRyNa PiReS said...

jelesnye tgk program amal macam nieh...rasa macam nak join je! Alhamdulillah...

rasp said...

mesti budak2 tu sronots kan sis...
Smoga dorang semua sentiasa dilindungiNya...

syanis said...

sedih pulak tgk muka budak budak tu..... huhuhuhu mau menangis ain

mEiZ SHA said...

wahhh bestnyer kaka atty...
meriah je kongsi kasih sayang kat situ ek

;)

neezareef said...

sedapnye kek besooo lagi..wah syawal..

lawo bj kty..

nURmALa mAZLan said...

kty,
company akak buat majlis ni eh?? Best nyer..company lama kita dulu selalu buat berbuka dengan anak yatim..kita suka aktiviti sosial cam gini.. tapi company skang ni x pulak buat aktiviti cam ni

zai kulim said...

WOW..AKAK MERIAHNYER...SEDIH TAK DPT JOIN SAMA2..

atty's said...

mala kan co kty ..tp group dr fotopages..+ company2 yg terlibat yg sudi kasi donation

dilaOHdila said...

salam atty
dilla jugak mohon maaf kalau ada salah dan silap
dan Ucapan selamat Hari raya
maaf zahir dan batin

Lina said...

moga dimurahkan rezeki yg melimpah ruah kpd yg terlibat