Sep 3, 2009

Berbuka Kat Kedai Pakcu

Ahad 30 August 2009
aku berbuka kat umah Pakcu Aku..

Pakcu buat majlis berbuka puasa dan sempena Ulangtahun perkhawinan beliau ..
kalo tak silap aku ..lebih kurang 15 thn dah ..dikesempatan ini aku ucapkan Semoga Pakcu dan Angah bahagia selamanya dan dimurahkan rezeki ..nanti raya pulak pada 17/18 October..Pakcu akan buat majlis besar-besaran lak sempena rumah terbuka dan majlis kenduri kawin adik ipar beliau..
Pakcu dah pesan awal2 kami semua kena berkampung..kat umah dia .
lagi aku..mak..maklong & family kena jadik org kuat..majlis..

27 comments:

joegrimjow said...

makan luar je
best la

mEiZ SHA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ZARA 札拉 said...

roti canai 7!

ihiks~

:: p R i n c E s S _ N :: said...

epy anny to pak cu & wife..

Dee said...

fuh..awal2 dh kena booked eh kty..

LotsOfLove-Pearls said...

Selamat Ulangtahun perkahwinan kepada pakcu dan Angah..

cHeRyNa PiReS said...

waaaaaaaaaaaaa...bestnye anniversary buat macam nieh....
kassim canai...kedai roti canai ke?

cHeRyNa PiReS said...

waaaaaaaaaaaaa...bestnye anniversary buat macam nieh....
kassim canai...kedai roti canai ke?

Lina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Liza said...

very unique, sambut anniversary camni kan

PerantauSepi1306 said...

uishhhh misti sodappp roti canai nie.. meriah nye tgk family atty berkumpul tu ;D

Syima Syaz said...

family kak atty nih mesti jenis suka kumpul2 ramai mcm ni..
family saya tak...

leadleedeea said...

kak ty, tringin plak nak makan roti canai...ahahahahaha~!!! jom kak ty, meh lead banje meh..hehe~!

kojah said...

kak, amik tag n awards...

http://kojah.blogspot.com/2009/08/tag-apakah-ini.html

Abang Long said...

Bagus kerana meraikan ulangtahun perkahwinan, semoga kekal selamanya

MaMaQaYPo FaMiLy said...

BEST BEST makan ramai2 time buka Posa...mcm2 kerenah kan?

p/s: Slamat Ulangtahun Pak Cu

mummYaeesh said...

tetiba rasa nak makan roti canai tp bkn mamak punye nak yg melayu punye..

Yanie said...

Sg. Buluh same ngn Sg. Buloh x?he3...saye tggl Sg. Buloh...

FIESYAH said...

senang lah nak wat kenduri leh wat kat kedai...
semoga berbahgia hingga akhir hayat to pakcu sis...

neezareef said...

kty,
nape 'kalu x silap aku' kty x sure ek..hehehe

mamaadam said...

wah meriahnye buat anniversary kat kedai sendiri..kty memang jadi org kuat kat bnyk majlis ek..kty ni rajin arr

Anie said...

bestnya makan berramai ramai...

genny da bomb said...

kak ty,rajinnye laaaaaa jalan2 huhuhuhu..byk tol aktiviti ehehehehe

syanis said...

best la kak... mkn besau cenggini

ida sazarina said...

mesti free jew kan?
huhuhu~~
sg buloh area mane ye?
bleh gak g nanti..
hehehe~~

Nana said...

mest slalu dpt diskaun tau pun pree je makan hehehe

atty's said...

ida area kt sklh tu ..kty pun tak faham sgt kalo pasar tu terus..dia belah kanan..

yanie ~ sama ar tuh ..heheheh