Sep 4, 2009

Berita Pagi tadi kuterima

Pagi tadi mak aku kol.
ckp plan kami nak ke kedah raya ke 2 ..jadik.
tapi dari nak merisik ..may be akan buat majlis pertunangan ..

jadiknya ..kami yg memula plan nak pegi 2 bijik kete ..
kalo leh nak pegi palin kurang 4 kete ..

oleh sebab itu ..ahad nie ..maklong..akan buat majlis berbuka pose..
sekali ngn meeting..utk family ..kot ade sapa lagi yg nak cukup kan korum, dua bijik kete lagi..

yeaah..aku tak kesah sgt pasal majlis tuh ..
tp yang aku sonok..esok makan2 lagi..berkumpul lagi.sanak sedara..


p/s : adik ..mak ajak ko sekali pergi kedah ..kata nak tunangnya raya ke 2..jadik tak pasti 1st raya ke bertolak ..mak dah kol laki ko..dia kata okeh ..tunggu ko je..kiranya kete ko ..kete ke 3..nanti ko balik disccuss lagi tau

18 comments:

cHeRyNa PiReS said...

merisik sape tuh? hmmm...

ZARA 札拉 said...

merisik?

err..datang risik aku kak~

lagi 4 tahun~

hahaha~

:: p R i n c E s S _ N :: said...

N x bkesempatan nk buka gn sdare mara lg...lame x balek mlake..

Dj Epoi said...

Kedah kat ner tuh!!

Takut terkena adik beradik Gua pulak hehehehehheheh.....

Mai.Cek oh..Mai.Cek Mai...Ke Negori Kedah!!

mEiZ SHA said...

wahh mesti best ni kang?
hehehehe
:)

ibu_umairah said...

wah best nyaaa...raya ke-2 jalan kedah...tapi kenpa awal sangat kak?ooo ni je yee masa yang sesuai

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Sila oooiii Sila...Orang Kedah dok tunggu nih...hehehe

*ayu* said...

meriahnya raya la kak ty & family thun ni ek?
:D

mamaadam said...

Awalnya kak raya ke-2 dah bertunang.. tak puas jalan raya lagi kak

Aleeya said...

nak ke kedah yer, hati2 di jalanraya k..

selamat berposa..

zh-ena said...

raya nnti semua la dtg berkumpul erk..sambil raya sambil buat majlis pertunangan

[-suziey-] said...

waaa jln jauh la raya ni..hahhaa

juelee said...

lama tak jenguk belog kak atty..pe khabar? hehehe selamat berpose...

Mak Su said...

seronotnya bukak posa ngan family... maksu rindu zaman dolu2

Dee said...

bestnya jalan2 jauh time raya..hati2 ye..

CINTAMANISZ Lite said...

Amboi..raya ke 2 dah nak berjalan jejauh ni, hihi..sonot ler.

rasp said...

bestnya konvoi2 bagai...
slamat berplanning and oso nanti nie berhati2 di jalanraya ya sis!

p'na mama oja said...

dah mai kedah tu singgah la kampung i... sy ada disana...

~kedah kat ne tu?