Sep 16, 2009

Berdebor-debor atiku

Kejadian berlaku petang sewaktu aku balik kerja..
setiap ptg kalo aku nak balik kerja.
mesti ade roadblock...ari-ari mesti ade..

selalunya aku tak kesah biasa2 jew..
tapi semalam aku rasa berdebar-debar + malu seh..
aku risau kalo pak polisi tu intai2 kete aku nampak lak sesuatu..

semakin dekat kete aku ngn pak polisi..semakin dagdigdug..
lepas tu pak polisi tu senyum je kat aku ..aku senyum je lah balik..
mesti pak polisi..tu tau ..aku semalam tak pose...
aku dah nampak anak bulan..ya..makanya aku dah raya dulu..
jadiknya pak polisi tu mesti nampak airpepsi yg aku beli kat kfc..
polis tu senyum je kat aku ..huhuuhh.

citer pasal kfc..lunch hour semlm aku tapau .
masa nak amik order leh lak budak tu tanya ..
nak makan sini ke takeaway..
nak je aku ketok kepala..budak tu ..
kalo makan kat situ naya je..
aku kena hangkut naik van jenazah kang ..tak pasal je.








24 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh k.ty...da raye!! slamat ari raye!!

Anie said...

KTY AWLNYER RAYA...


HE...HE...BOLEH LAK BUDAK TU TNY MAKAN KAT SINI KER?

neezareef said...

wakakakakak...kelako la kty..selamba je la kty...

asna cute said...

ahahah ape la punye soalan budak KFC tue...

adoiii sakit pewut gelak jer nie~

ZARA 札拉 said...

hehehe~


aduyai~


klau jawab makan situ..terkejut plak nanti~

hahaha~

Nana said...

hehe..kak mgu lepas time saya cuti, g la bli tapau kfc tgh2 dok q kan ada la 4 orang budak melayu, sorang tu bertudung lagi.kawan dia oder kfc siap ckp nak makan sini.
skali staff kfc tu cakap sorry yea xbole makan sini.budak tu bengang pastu dia ckp kuat2 kat kawan2 dia yang dah tunggu kat meja weh xle makan sini lah..
aih..budak2 ni kot ye pon xleh pose xkan nk makan depan orang ramai kan...

oli said...

samalah kita kak atty dah beraya....hehehehehe

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

alah kalu pak polisi byk kerek sgt, kak atty angkat kening sikit... =P

syanis said...

hikhikhik... dak kfc tu dah terbiasa ngn dialog kot kak... hahhahahaa

p'na mama oja said...

sekarang mmg siri membenteras jenayah kot kak.. kat jalan nak p umah MIL pun ari² ada roadblok...

~sy x cuti lg.. yeye.. hopefully sempat la smpai raya.. bole la berpuasa sebulan.. yeye!!

CuTeMiUt78 said...

kty ni buat suspen je tau...ingat berdebar pasal apa
kty, kita baru je habis raya.. dh nak sambung pose blk ni.. :D

mama iqa said...

ooo..dh beraye awal ye? hehe..

pssstttt kak, btl ke tadi saye mcm nmpk akak? ade tak akak pi kedai t*z tadi? nk tegur segan plak takut slh org.

mamaadam said...

ekeke kelako pun ada, rasa nak sekeh pala budak tu pun ada kty.. hihi

atty's said...

mama iqa..aah kty ade gi kedai tu ..awat tak tegur...len kali tegur ar..leh teman kty ..makan..huhuh kalo sama2 tak pose..

mama iqa said...

ala kak..mula2 tu mcm segan nk tegur.pastu pikir, kang kalau tak tegur smpi bile2 la tak kenal.skali bile nk tegur je, tgk2 akak dh menonong kuar dr kedai.takpe2..len kali ek..kite pi shopping same2..hehe..

atty's said...

lily ~ nextime tegur tau..kty banje ..nasi ayam ..kat lengkuas..sedap..
bagus gak lily tak tegur..muka ku comot dok tgh mengelupas..hehehe..

Dee said...

aku pun dh raya kty...arini...wuhoo!!

atty's said...

dee ~ bersama kita beraya-raya ye..
sok jom pizza dee..lunch hour..

rasp said...

hahahaha ingatkan road tax mati ke apa...hehehehe
takpe, pak polisi tu memahami hal ehwal wanita :)

Lina said...

hehehe kak ty dah raya awal yer... alaa klu polis tu tanya kak ty jemput dia mkn sekali

wantie said...

kelakor ler budak KFC tu...
kalau ko ckp nak makan sini, mest dia selamba jer keluarkan pinggan..

Kahhhhhhh

sonata anak kancil said...

budak KFC tu Islam ke tak Islam ,yang gi tanya nak makan ke tidak....ishhh2...apa la budak2 ni...tak kan la tak faham, orang tak pose boleh makan sorok2 je!!!

cHeRyNa PiReS said...

hahahahaaha...skang giliran sape tak posa nieh. sha nak gelak sbb sha pon tak posa...hihihii...

*mmg segan bila org nampak makanan kita walaupon tak dosa kite tak pose. tp yg buka terang2an tuh tak reti malu plak. heran betul kan?

mEiZ SHA said...

heheheh
selamat ari raya kakakku..:)


jemput dtg umah tau raya nanti
:)